Skip to main content

Beste lezers,

 

ben recent overgestapt op kpn en heb 2 super WiFi punten erbij gekregen.

nu heb ik 1 van die 2 bekabeld aangesloten in het tuinhuis maar probleem doet zich voor dat de beste plek voor het WiFi punt(lag al cat6 kabel.) heeft geen stopcontact binnen de 2-3 meter dat de kabel nu ja van de adapter.

zou die graag verlengen met 5 meter maar kan niet de juiste verlengkabel vinden. 
dus nu de vraag zijn die er wel of moet ik er gewoon een stuk tussen maken ipv verlengen.

Hallo @Tdave_21 

 

Is een verlengsnoer van 5 meter aan de 230V kant geen optie?

https://www.bol.com/nl/nl/p/brennenstuhl-kunststof-verlengkabel-zwart/9200000043764007/?s2a=&bltgh=sGaXLzX9zCeLkgLUi2dO3w.2_36_37.39.FeatureOptionButton#productTitle


Hoi @GeSp,

 

dat is wel een optie maar aangezien de stroomkabel van de adapter maar 2mm dik zijn zou dat de ideale optie zijn omdat ik die nog wel weg kan werken in de kieren van de planken die tegen de wand zitten.

vandaar de eerste optie om die proberen te verlengen 


HI @Tdave_21, welkom op het forum. 

Ik snap zeker goed waarom je dit wilt doen in verband met wegwerken. Ik denk dat je hiermee bij een echte elektronicazaak zaak moet zijn, of je moet weten hoe je dit zelf moet doen, Heb je de witte adapters? De gegevens zijn in ieder geval 12 volt, 1,5 ampère en 18 watt. Dit kun je ook op de lader zelf vinden. 

Let er wel op dat hiermee je garantie kan vervallen mocht er iets mis gaan zoals een kortsluiting.