Skip to main content

Hallo, ik heb een v10 modem. Ik heb daar een witte ronde wifiversteker op kunnen aansluiten. Deze doet het prima. Daarna nog één besteld en bleek een zwarte ronde te zijn. Deze krijg ik niet aangesloten. Lampje bleef eerst paars. Toen op ander etherpunt  aangekoppeld. Maar nu blijft hij rood. Ik heb de WPS knoppen ingevuld. Werkt niet. Opnieuw aangesloten. Werkt ook niet. In en uit stopcontact. Werkt ook niet. Dichterbij modem. Werkt ook niet. Wat te doen? Is er een verschil met de witte en zwarte wifiversterker? Ligt het daaraan?

Heb je em wel een minuut of 10 aan de experia aangesloten?


Hallo, ik heb een v10 modem. Ik heb daar een witte ronde wifiversteker op kunnen aansluiten. Deze doet het prima. Daarna nog één besteld en bleek een zwarte ronde te zijn. Deze krijg ik niet aangesloten. Lampje bleef eerst paars. 

Het kan wezen dat die toen aan het updaten was. Hoe lang heeft u hem de tijd gegeven? Bekabeld aan de Experiabox? Waarbij ook de witte SuperWiFi aangesloten was?


Ja zeker. Ik heb het aan twee verschillende etherpunten geprobeerd. Dus dat paarse lampje verdween wel. Maar nu werd jij rood. 


Ja zeker. Ik heb het aan twee verschillende etherpunten geprobeerd. Dus dat paarse lampje verdween wel. Maar nu werd jij rood. 

Ik werd niet rood hoor, dat heeft u verkeerd gezien.


Ik werd niet rood hoor, dat heeft u verkeerd gezien.

Lol

 

@RebeccaL 

De Nieuwe SPW2 op een geel poortje van modem aansluiten en hier een15 a 20 minuten op aan laten staan.

Houdt er bij een V10 wel rekening mee dat de eerste SuperWiFi niet draadloos kan staan gezien het modem zelf geen WiFi meer afgeeft.

Anders kunt u ook de bestaande Witte eens een reset geven en ze allebij laten intrainen hierna kan je er een gekoppeld laten staan en de tweede draadloos wegzetten..


Hoi @RebeccaL, we denken hier op het forum graag met je mee zoals je ziet! 

Ben je verder gekomen met de gegeven uitleg en tips? Laat het gerust weten als je vragen hebt. We horen het ook altijd graag als je er intussen uit gekomen bent :)