hallo ik had een superwifipod kapot heb een nieuwe gekregen maar als ik die aansluit bljift hij paars ook naar reset en enz .moet ik nu alle superwifipods op nieuw installeren maar die branden allemaal groen.
mvg gert jan
hallo ik had een superwifipod kapot heb een nieuwe gekregen maar als ik die aansluit bljift hij paars ook naar reset en enz .moet ik nu alle superwifipods op nieuw installeren maar die branden allemaal groen.
mvg gert jan
Je sluit em met een kabel aan het modem?
Dat weet ik maar als ik dat doe blijft hij paar ?reset heb ik ook gedaan. Mvg gj
Dat schiet niet op. Je kan nog proberen om ze allemaal opnieuw aan te sluiten maar daarna houd het wel op.
Beste
Paars is volgens mij updaten. Dus laat hem een poosje met rust zou ik zeggen.
Paars betekent nog steeds in fabrieksstand. Apparaat krijgt geen wifi gegevens van het modem. Lijkt erop dat het probleem aan de modemzijde zit. Ik zou even alle superwifis uitzetten. Dan het modem resetten via reset gaatje. Deze wat tijd gunnen om weer helemaal terug te komen. Daarna de superwifi met de paarse led aansluiten via de ethernetkabel. Of draadloos via wps koppelen door dit op modem en superwifi op te starten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.