Skip to main content

Beste KPN forum,

Onze experia box heeft zo af en toe een piepende hoge toon. Als wij de box uitzetten en dan weer aan begint die weer met de vervelende piep.. kan hier iets aan gedaan worden? 
heb de WiFi/experia en tv kastje al verschillende keren uit gezet laten rusten en weer opgestart, en toch komt de piep steeds weer terug.

ik kan niet echt ontdekken of het piepje uit de WiFi/experia of uit de tv unit (arris) komt.

Mvg

Erik van der Leest

Hallo @Erik van der Leest ,

Bel vandaag tussen 8.00 en 17.00 met 0800-0402. Dan kunnen ze jou vervangende apparatuur sturen. 
 

(op zondag gesloten, doordeweeks open tussen 8.00 en 20.00.)


De makkelijkste manier om te kijken of het uit de experia box of de tv ontvanger komt is door de tv ontvanger uit te zetten dmv de stekker uit het stopcontact te halen.Is de piep weg?Dan zit het hem in de arris tv ontvanger en niet in het modem.

Als de piep blijft wanneer je de stekker uit de ontvanger haalt, ligt het waarschijnlijk aan het modem.

Toevallig dit modem?:

 


 


Het geluid komt daaruit?


Dat weet ik niet zeker, kan ook uit het tv kastje komen


Zet die experia wifi dan even uit,Is de piep dan weg?


Dat zou ik kunnen doen om het te controleren.

maar dan heb ik geen WiFi en er zijn er verschillende hief in huis die er gebruik van maken.

en het is geen continu geluid, ik denk om het kwartier of zo.

Dus dat moet ik nog ff uit zien te vinden.

gr. Erik


Dus dat moet ik nog ff uit zien te vinden.

Hoi @Erik van der Leest. Welkom op het KPN Forum! Ben je er al achter waar die vervelende pieptoon vandaan komt?


Hallo @Erik van der Leest ,

Bel vandaag tussen 8.00 en 17.00 met 0800-0402. Dan kunnen ze jou vervangende apparatuur sturen. 
 

(op zondag gesloten, doordeweeks open tussen 8.00 en 20.00.)

@Erik van der Leest 

Ik zou gewoon eerst vragen om een vervangend modem. De kans dat de TV-ontvanger piept, acht ik niet zo groot. 


Dus dat moet ik nog ff uit zien te vinden.

Hoi @Erik van der Leest. Welkom op het KPN Forum! Ben je er al achter waar die vervelende pieptoon vandaan komt?

We hebben niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al verder geholpen bent door onze klantenservice. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag!