Skip to main content

Beste KPN medewerker, van de witte vierkante arcadyan wifi versterker is de AC adapter 12 volt 2,1 ampere 25 wat UMEC UP0241B-12PE defect. De KPN winkel heeft hem niet meer. 

 

Elders een andere adapter kopen met dezelfde specificaties? 


Hallo j3roentje, ik heb graag de orginele zodat alles goed werkt.

De orginele is al niet meer te koop op internet.

Als de KPN hem niet heeft dan moet ik zoals je zegt een vervanger gaan zoeken die aan dezelfde specificaties voldoet.


Hallo @Sriprai, ik ben bang dat wij die adapters ook niet meer hebben in het assortiment. Nu is het zo dat voor de Superwifi de stroomadapter dezelfde specificaties heeft en het plugje dezelfde afmeting heeft, dus dat zou moeten werken. 

Deze adapter ga ik dan ook naar je opsturen. Zou je wel jouw forumprofiel in willen vullen? Dan kan ik aan de slag. 
Mocht deze nu toch niet werken, dan zal je zelf ergens eentje moeten aanschaffen. 


Beste Jeroen,

ik heb mijn profiel aangepast zodat u de adapter op kunt sturen.

Dank hiervoor,

 

 


Adapter komt naar je toe @Sriprai. Per e-mail ontvang je nog alle info over de verzending. 


Beste Jeroen,

Ik heb de nieuwe adapter ontvangen. De wifi versterker gaat wel aan met de nieuwe adapter maar deze is 12 VDC, 1,5 Ampere, 15 Watt en heeft dus minder vermogen als de orginele adapter die 12 VDC, 2.1 Ampere, 25 Watt is. De steker is toch anders want die zit losjes en gaat er niet helemaal in. Toch bedankt voor het meedenken.

 


Hallo ik heb het zelfde probleem met mijn arcadyan versterker. Zou je mij ook een adapter willen toesturen???

Mvg Berend


@Sriprai @Berend uit Wezep Ik heb er nog wel 1tje liggen.

Als een van jullie 'm tegen verzendkosten wilt overnemen,  mag je me een privébericht sturen. 

Overigens past de adapter van de Experia Box V10 ook gewoon,  die zou een moderator wellicht kunnen toesturen.Maar dat is dus niet de originele. 


Beste Jeroen, zoals gezegd is de door u opgestuurde adapter van de superwifi, nog dank daarvoor, niet bruikbaar omdat het vermogen te klein is en de

steker niet goed past. Ik heb een modem de KPN Box 12 van Sagemcom die dezelfde voeding specificaties en aansluiting heeft als de wifi versterker. De adapter van deze modem is 12 V, 2,5 ampere, 30 watt met dezelfde steker die wel past in de wifi versterker. Met deze adapter werkt de wifi versterker goed. Het partnummer is 191491225-xx zie ook meer specificaties op de bijgevoegde foto. Is het mogelijk dat u die adapter op kunt sturen. Dank u, met vriendelijke groet.

 


Een losse adapter voor de Box 12 kan ik ook opsturen. Deze komt dan ook jouw kant op @Sriprai 


Beste Jeroen, mijn profiel is nog hetzelfde. Ik wacht graag op de adapter die u opstuurt.

Dank u.😀


Is onderweg @Sriprai! Je hebt als het goed is nu een sms'je ontvangen met informatie over de bezorging 🙂


Beste Jeroen en Maja, de adapter werkt perfect. Heel veel dank hiervoor😀


 

 

Wat voor stekker heeft u in de WAN poort zitten? Lijkt wel een telefoonstekkertje met plat snoer. Daar is de WAN poort niet voor bedoeld hoor. De WAN poort word alleen gebruikt als u glasvezel heeft.


U heeft gelijk. Die steker is van mijn telefoon. Nu begrijp ik waarom mijn telefoon niet meer werkt. Wel lekker rustig. Ik ga hem zo in phone 1 steken en kijken of de telefoon het weer doet.

 


Ik heb de steker van de WAN poort in Phone 1 gedaan en nu werkt de telefoon weer. Ik snap niet hoe die steker in de WAN poort kon zitten want de telefoon deed het vroeger wel altijd goed. Scherp gezien van u, bedankt.😀

 


Beste Jeroen en Maja, de adapter werkt perfect. Heel veel dank hiervoor😀

Top, heel graag gedaan!

En @Nick83  wat super haha, heel goed opgemerkt!