Skip to main content

Kan ik 2 superwifipunten permanent bedraad aansluiten op een V 8 experiabox en waar kan ik die handleiding dan vinden?

Hallo @wvg43 

Je vindt een online handleiding op de KPN website:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/handleidingen-experia-box.htm#!/device/kpn/super-wifipunt

Je kan de SuperWifi’s inderdaad bedraad aansluiten, dat heeft ook de voorkeur voor een betrouwbare verbinding.


Er zit ook een handleiding in de doos van de superwifi’s. Makkelijkst is om de ethernetkabel aan te sluiten en via de Thuis app van KPN te installeren. 

Ik heb zelf onlangs 3 superwifi’s (bedraad) geïnstalleerd en heb nu perfecte wifi in het hele huis en zelfs achterin de tuin. 


Bedankt Michael de handleiding in de doos geeft alleen aan hoe de superwifi draadloos wordt geïnstalleerd. Ik zou ze graag allebei bedraad aan willen sluiten , die informatie kan ik niet vinden . Gr Wvg1943


Bedankt Michael de handleiding in de doos geeft alleen aan hoe de superwifi draadloos wordt geïnstalleerd. Ik zou ze graag allebei bedraad aan willen sluiten , die informatie kan ik niet vinden . Gr Wvg1943

Daar is geen handleiding voor. Gewoon aansluiten en klaar. Meer valt er niet over te zeggen.

Hetzelfde als bij de draadloze installatie, alleen het loskoppelen doe je dan niet.


Bedankt voor u snelle reactie, nog een vraagje moet ik dan de huidige slecht draadloos werkende superwifi eerst even resetten.? Gr wvg1943


Is altijd verstandig. 


Zaten er niet twee netwerkpoorten op de superwifi? En zo ja, kan ik bekabeld naar de experiabox via poort 1, en op poort 2 nog een apparaat toevoegen?


@Sven Buijsen op SuperWiFi 2 zitten idd 2 poorten en dan kan je doen wat jij vraagt😉.