Skip to main content
Vraag

Waarom is mijn superwifi punt nu primair?

  • 10 September 2024
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb recentelijk 1 super wifi punt aangeschaft zodat Microsoft Teams vergaderingen op de 2de verdiepingen beter internet hebben. Sinds dat ik hem heb aangesloten zie ik in de thuis app dat dit nu het primaire wifi punt is. En ook zegt de app dat met dit wifi punt apparaten binnen ons huis verbonden zijn.

Kun je het primaire wifi punt niet veranderen zodat de mediabox v10 (modern) weer primair is, want ik denk namelijk dat hierdoor mijn ring video deurbel geen verbinding kan maken, omdat het superwifi punt veel te ver weg staat van de ring videodeurbel. 

Bij de V10 met de huidige software moet de wifi uit staan i.c.m. de KPN wifi punten @liesje76 

Als de V10 dit jaar geĂ¼pdatet wordt, wordt de V10 weer primair 

 


De wifi van de v10 gaat niet samen met de SuperWiFi 2. Je hebt bij de v10 dus 2 SuperWiFi's nodig.

Er wordt nieuwe software uitgerold. Echter, heb je nu SuperWiFi bij je v10 ben je als laatste aan de beurt. Dat kan nog wel een jaar duren. 

Bij de box12 is een dergelijke uitrol al 1½ jaar bezig. En nog heeft de helft van die klanten ook nog de oude software. 


heb het al opgelost binnen de ring app maar tot bedankt

 


Reageer