Skip to main content

Ja het werkt idd maar het vertraagd wel de kpn+tv box waardoor je regelmatig vastlopend of vertraagd beeld heb voor bij het terugkijken en netflix Disney+ enz dat lijkt mij ook niet de oplossing en dit verkom je door over te stappen naar een kpn box 12  hierbij is het mogelijk om apparatuur draadloos te gebruiken maar deze krijg je pas als je oude modem kapot is. Dus als je overstapt naar een pakket waar je meer voor betaald omdat je kpn+tv box en daar dan twee superwifi 2 bijkoopt krijg je alles heel snel geleverd maar om alles goed te laten werken krijg het belangrijkste wat je nodig hebt (de kpn 12 modem)er niet bij.  heel treurig dit. De rede wat kpn hiervoor geeft is dat het niet duurzaam zou zijn om de nieuwe modems erbij te leveren erg lachwekkend dit wel een nieuw(luxer) product ontwikkelen terwijl niks mis met het oude product en klanten hiermee te trekken en bestaande klanten laten overstappen terwijl alles niet werkt als behoren. Jullie denken hierbij aan verdienen en niet aan de klant. Jullie zijn alles behalve duurzaam  bezig.

 

Admin: afgesplitst

Ja ik ben erg benieuwd. En blijft het verbreken hoor ik dat graag. En anders is het misschien zelf wel eens handig om meteen te bellen met 0800-0402 als het wegvalt, dan niet herstarten. Ben wel benieuwd hoe de lijn dan meet. Want ik zie zo niet direct veel problemen. 


@Bart_Z  bedankt voor  uw reactie. Dit is mijn vaker overkomen dat de lijn op afstand niet zoveel  gebreken vertoond omdat het probleem zich dan blijft herhalen wordt er toch een monteur gestuurd die op locatie de meting (die heelveel storingen bevat) verricht en uit eindelijk eerst naar het aansluitpunt hier beneden gaat wil dat niet helpen dan de wijkcentrale om te kijken wat daar mis vervolgens komt hij terug en kijkt daarna weer bij het aansluitpunt hier beneden dan komt hij naar boven en wordt de bedrading naar de modem vervangen mocht dan ht probleem  nog niet weg zijn dan wordt het modem vervangen  en daarna gaat het eigenlijk weer allemaal goed. Welk werkzaamheden  de monteur verricht weet ik  niet maar het werkt wel. Als ik vraag waarom de lijn geen storingen bevat als bel terwijl ik wel storingen ervaart kan hij ook niet volledig zeggen. 


Heel bijzonder is dat. Gek dat ik het niet terug zie. Hopelijk werkt de nieuwe Y kabel. Anders horen wij het graag. Dan wel via deze weg of door te bellen.


Dit is juist het probleem met jullie het ligt nooit aan jullie kant en wijzen altijd naar de klant 
het zou eens tijd worden dat kpn ook van de pppt afgaat want ik weet waarover ik praat en
vind dit niet nuttig.


Heel bijzonder is dat. Gek dat ik het niet terug zie. Hopelijk werkt de nieuwe Y kabel. Anders horen wij het graag. Dan wel via deze weg of door te bellen.

@Bart_Z  het brengt niet echt veel verandering


Dat is wel balen, maar ik meet zo geen problemen met de lijn. Ik kan niet alles goed zien, maar vandaag zie ik helemaal geen verbrekingen. Maakt het voor mij wel lastig. Enige wat ik nu kan doen is nog eens het modem resetten vanaf mijn kant om te kijken of ik bij een monteur of melding uitkom voor de technische dienst zodat zij het verder met je kunnen onderzoeken. Of even bellen zodra het wegvalt. 


Dat is wel balen, maar ik meet zo geen problemen met de lijn. Ik kan niet alles goed zien, maar vandaag zie ik helemaal geen verbrekingen. Maakt het voor mij wel lastig. Enige wat ik nu kan doen is nog eens het modem resetten vanaf mijn kant om te kijken of ik bij een monteur of melding uitkom voor de technische dienst zodat zij het verder met je kunnen onderzoeken. Of even bellen zodra het wegvalt. 

@Bart_Zis goed  doet dat dan maar ik denk zelf dat mijn tv kastjes het probleem zijn.dat in de hardware het probleem zit. Ik heb namelijk vandaag wel wat onderbrekingen gehad en gister liep het tv kastje continu vast hij starten zelf een regelmatig opnieuw op Naardat het beeld wegviel  soms moest ik zelf weer helemaal mijn abonnementnummer en pincode opnieuw  invullen zonder dat ik daar  opdracht voor gaf. Ik heb hier twee tvkastjes liggen en ik heb het bij bijde tvkastjes 1 van de kastjes doet het meerder keren op een dag (1.5 week in gebruik gehad en toen heeft de ks mij geadviseerd om het 2 de kastje aan te sluiten dit heb ik gedaan)de andere tv kastje heb  ik nu een 2weken in  gebruik en heeft nu maar 1 keer gedaan tot nu toe.

 


Ik heb een reset gedaan. Ik ben daarbij uitgekomen bij een expert op afstand. Die gaat contact met jou zoeken om nog eens goed alles door te lopen om te achterhalen wat het probleem kan veroorzaken. Hoor graag als er contact is geweest. 


Ik heb een reset gedaan. Ik ben daarbij uitgekomen bij een expert op afstand. Die gaat contact met jou zoeken om nog eens goed alles door te lopen om te achterhalen wat het probleem kan veroorzaken. Hoor graag als er contact is geweest. 

@Bart_Z  Bedankt voor u hulp ik zal zeker laten weten wat eruit is gekomen en als er contact is geweest. Ik denk dat het et activatie komt op de dag dat de installatie door de monteur is gedaan verliep de actievaie van de tv kastjes ik voordat de  monteur hier was heb ik met ks gebeld of de activatiecode konden verlenen voor een paar dagen er is toen intern contact geweest met monteurs afdeling volgens hun zou het geen problemen geven en hoefde de activatie  dus ook niet verlengd te worden ik bedenk me nu omdat ik probleem met alle 2 de ktv kastjes heb zou het misschien daar aan kunnenen liggen dat verlopen van de activatiecode en installatie door monteur elkaar administratief doorkruist hebben waardoor de tv kastjes niet werken zoals ze moeten werken.


Ik hoor graag van je als er contact is geweest. Ik ben erg benieuwd. 


@Bart_Z  ja er is inmiddels (vrijdag)contact geweest  maar was op dat moment niet thuis. Ik ben morgen pas thuisdus dan kan ik terugbellen naar het nummer van de toegestuurde sms. Ik wil graag bedanken voor u accurate aanpak.


Graag gedaan. Hopelijk kom je met mijn collega tot een oplossing. Hoor het graag.