Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verandert maar als ik nieuwe klant zou worden krijg ik de 2 wifi versterkers gratis. Waarom krijgt een ik dat dan niet.

Omdat u geen nieuwe klant bent. Nieuwe klanten worden gelokt met een welkomstcadeau of korting. U hoeft niet meer gelokt te worden, u bent er al 😉


Nou dan weet ik genoeg. Ik vindt het niet netjes van kpn. Wat doen jullie voor abonnement houders niet veel. Dan ga ik toch weg. Ik wil ook kortingen krijgen en niet steeds meer moeten betalen.


Dan zal je inderdaad over moeten stappen.  Het is bij alle providers hetzelfde.  Leuke bonus voor nieuwe klanten maar je moet er wel wat voor doen.


Wat apart. Ik heb als één van de eerste dat nieuwe modemding gekregen. Oh ja, ben al jaren klant. Gratis monteur, 2 wifiversterkers en elk half jaar een leuke korting! 
 

Misschien minder klagen? Of een spontaan bedankje hier en daar mag ook. Waardering. 
 

 


Typisch de Hollandse gierigheid.  Altijd zeuren over prijzen. 


Ik heb mijn abonnement verandert maar als ik nieuwe klant zou worden krijg ik de 2 wifi versterkers gratis. Waarom krijgt een ik dat dan niet.

Waar stel je deze vraag hier? Waarom JIJ geen wifiversterkers krijgt. 
Ik snap het natuurlijk ook wel hoor. Je wilt lekker ongestoord in je bed of op zolder kunnen internetten. Overal moet je bereikbaar zijn. Zelfs in huis! Ik hoop dat je snel wifiversterkers krijgt! Goede wifi is immers een zorgeloos bestaan, toch? 


Typisch de Hollandse gierigheid.  Altijd zeuren over prijzen. 

Veel voor weinig anders altijd chagrijnig! 
 

 Alleen maar klagende mensen. Ik hoop dat mijn wifi een paar uurtjes uitvalt. Dit forum staat vol

met berichten waar mijn broek van afzakt. 

ondanks dat ook mijn wifi het soms niet doet. Of dat ik eventjes op de wc geen spotify tijdens de grote boodschap kan luisteren of een appje naar mijn vriend kan sturen om wc papier te brengen. Ben ik ok, blij, tevreden, content over de diensten van KPN. Deze mensen worden ook niet bij Ziggo of weet ik veel waar tevreden. Maar ja, het is leuk om te lezen. En lig stiekem om al die zeurpieten te lachen. En zeuren op zeurende en klagende mensen Is een leuke bezigheid. Ik ga weer verder lezen. Doeii groetjes en keep on zeuring 
 

 


Nou dan weet ik genoeg. Ik vindt het niet netjes van kpn. Wat doen jullie voor abonnement houders niet veel. Dan ga ik toch weg. Ik wil ook kortingen krijgen en niet steeds meer moeten betalen.

Mag ik vragen watvoor kortingen je wilt? En waarom moet je meer betalen? Waarom koop je nier gewoon een wifi versterker op Marktplaats? De kringloopwinkels liggen vol met die dingen. Dan ben je goedkoper uit dan overstappen voor die paar euro korting. 

Nou dan weet ik genoeg. Ik vindt het niet netjes van kpn. Wat doen jullie voor abonnement houders niet veel. Dan ga ik toch weg. Ik wil ook kortingen krijgen en niet steeds meer moeten betalen.

 


Nou dan weet ik genoeg. Ik vindt het niet netjes van kpn. Wat doen jullie voor abonnement houders niet veel. Dan ga ik toch weg. Ik wil ook kortingen krijgen en niet steeds meer moeten betalen.

Mag ik vragen watvoor kortingen je wilt? En waarom moet je meer betalen? Waarom koop je nier gewoon een wifi versterker op Marktplaats? De kringloopwinkels liggen vol met die dingen. Dan ben je goedkoper uit dan overstappen voor die paar euro korting. 

Nou dan weet ik genoeg. Ik vindt het niet netjes van kpn. Wat doen jullie voor abonnement houders niet veel. Dan ga ik toch weg. Ik wil ook kortingen krijgen en niet steeds meer moeten betalen.

 

Ik ga naar 98 euro iedere maand nu betaal ik 94 euro ben al heel lang klant is nog een alles in een abonnement. Vandaar. 


Hallo @Saskia mrosz , wat heb je dan allemaal i je thuis-abo zitten om aan die €98 te komen, dat haal ik nog niet inclusief 2 mobiele abo’s erbij???🤔