Skip to main content

Ik heb vorige week mijn Fritz!Box ingeleverd en een Experia 12 ontvangen. De WiFi ontvangst op de eerste etage is uitermate slecht.
Daarom wilde ik een SuperWiFiPunt bestellen voor € 49.

Maar ik kan het niet laten thuisbezorgen!!! Ik moet het bij de Bruna of de Readshop gaan halen.

Ik ben mantelzorger en kan niet makkelijk even de de deur uit. Daarom is het voor mij ongelukkig dat het niet thuisbezorgd kan worden.

Kan KPN mij daarmee helpen?

Hoi @hanspanso en bedankt voor je bericht :)

Ai, gezien je situatie kan ik me indenken dat het dan niet ideaal voor je is om langs een servicepunt te gaan. Nu blijft het pakketje daar wel een week lang liggen! Hopelijk zie je dan ergens de kans om toch langs het servicepunt te gaan? De reden dat we hebben gekozen voor de servicepunten is omdat we uit ervaring hebben geleerd dat men hier over algemeen heel erg over te spreken is; men kan zelf een moment zoeken/kiezen om langs het desbetreffende servicepunt te gaan. Geen koeriers die voor een dichte deur staan of klanten die de koerier net hebben gemist. Al begrijp ik natuurlijk ook dat er situaties zijn waarbij een koerier aan de deur handiger zou zijn geweest (zoals in jouw geval). 


Hallo @JanZ_ 
Je snapt wellicht dat ik niet blij ben met jouw antwoord. Dat KPN voor een servicepunt kiest omdat klanten daar “erg over te spreken zijn”, geloof ik helemaal niets van.

Het serviceniveau van dit bericht is helemaal nul.

Ik zou er zelfs voor hebben willen betalen om het thuis te laten bezorgen. Maar de hele keuze wordt de klant gewoon ontnomen. Ik ben dat niet gewent van KPN.

Gelukkig zijn je collega's via Facebook een stuk behulpzamer.


Ik ging er vanuit (aannames kunnen helaas dodelijk zijn) dat je de bestelling al had geplaatst. In zo'n geval kunnen we dat niet meer terugdraaien. Ik vermoed dus dat je de bestelling nog niet had gedaan en in zo'n geval kunnen wij de bestelling ook vanaf hier plaatsen. En dan ook kiezen voor een koerier die het aan de deur af komt leveren. Dat kost normaal gesproken 10 euro maar in dit soort situaties vergoeden we deze kosten eigenlijk altijd. Fijn dat mijn collega je via Facebook al verder heeft weten te helpen, ik vermoed dan ook dat hij de bestelling dus voor je heeft gedaan. Mijn oprechte excuses dat je dit bericht ervaart met een 'serviceniveau' van nul, hopelijk begrijp je wel dat dit nooit mijn intentie was @hanspanso .

 


Hallo @JanZ_ 

Dat vind ik een net antwoord. Ook ik ben blij dat het wordt opgelost.

Dankjewel. 


Hallo @JanZ_ 

Dat vind ik een net antwoord. Ook ik ben blij dat het wordt opgelost.

Dankjewel. 

Graag gedaan @hanspanso en mocht je ons nog eens nodig hebben dan horen we dat natuurlijk graag. Voor nu een mooie dag toegewenst!