Skip to main content

Ik probeer op de mijn 3de super wifi in te loggen, ik kan inloggen, maar moet dan mijn wachtwoord aanpassen.
Dit doe ik maar ik krijg steeds het volgende:

De maximale lengte van het wachtwoord is 12 en de minimale lengte is 8, minimaal 1 hoofdletter, minimaal 1 kleine letter, minimaal 1 cijfer, minimaal 1 special karakter.
De volgende speciale karakters zijn toegestaan: ~ ! @ # $ % ^ & * + = < > ?

Nieuw wachtwoord kan niet hetzelfde zijn als standaard wachtwoord!


Maar het wachtwoord dat ik 2 keer in type lijkt voor geen meter op de oude en een andere die pakt die steeds niet.

Reset gedaan meerdere keren, met kabel en zonder kabel, maar steeds de zelfde melding.
Ik kan dus ook geen bruikbare wachtwoord vinden om te gebruiken, want krijg steeds deze melding, welk wachtwoord ik ook probeer.

Hoe los ik dat op?

Deze melding?

Zoiets als ABcd1234# zou gewoon geaccepteerd moeten worden.


Hoi @VictorWal, welkom op ons forum! Heb je nog een oplossing kunnen vinden?  Zoals Nick noemt hoort dat gewoon te werken!
Had je ons verzameltopic hierover ook al gezien? 

 

 


Beste Nick,

Ja, die melding krijg ik. Maar ik kan geen enkel wachtwoord neerzetten om het aan te passen.

Heb er echt ruim 20 geprobeerd, met lengte en alles dat er staan.

Kan het te maken hebben met dat ik hem al draadloos heb en het alleen lukt met kabel? 

De andere die met kabel zit en als eerste, daar kon ik op inloggen met zijn wachtwoord. Moest toen niet mijn wachtwoord aanpassen. 

Maar de nieuwe, moet het wel ineens.

Beetje raar, al zeg ik het zelf. 


Ik denk dat u wat verkeerds doet. Als u meerdere SuperWiFi's heeft, dan is het onmogelijk om op elke SuperWiFi apart in te loggen. Ik krijg de indruk dat u dat probeert. Dat kan niet en dat hoort niet.

Meerdere SuperWiFi's vormen met elkaar 1 systeem. Op 1 SuperWiFi is het mogelijk om in te loggen. De andere punten horen automatisch door te linken naar die ene waarop ingelogd kan worden.

Heeft u ze op dit moment allemaal aangekoppeld? En welke Experiabox heeft u? Of heeft u de KPN Box?Â