Skip to main content

Zoals de titel al aangeeft ben ik opzoek naar de beste wifi versterker in combinatie met de FRITZ!Box 7590. 

Heeft iemand hier een antwoord op voor mij?

Alvast bedankt!

Gewoon... een FRITZ! Repeater. Daar zijn verschillende modellen van. Hoe duurder hoe beter is meestal van toepassing 😉


Gewoon... een FRITZ! Repeater. Daar zijn verschillende modellen van. Hoe duurder hoe beter is meestal van toepassing 😉

FRITZ!Repeaters heb ik inderdaad gezien maar ik was benieuwd of er echt nog een beste repeater in deze collecite bij zit die het beste is in combinatie met de 7590?


De duurste uit de collectie zal waarschijnlijk wel de beste zijn...


Ik heb een FritzBox 7590 met een Fritz Repeater 2400. Omdat de snelheid me tegenviel tussen de fritzbox en de fritz repeater, heb ik nu een Fritz Repeater 6000 aangeschaft en in mijn mesh opgenomen.

Dat bleek de snelheid niet te verbeteren. De snelheid tussen de fritzbox en de fritz repeater is niet verbeterd. Mijn vermoeden is daarom dat de beperking in de fritz box zit en niet in de repeater. 

Als iemand weet hoe ik die connectie sneller kan krijgen, dan hoor ik het graag. :)


Als iemand weet hoe ik die connectie sneller kan krijgen, dan hoor ik het graag. :)

Gewoon een kabel leggen en de repeater bekabeld aansluiten. 


Het hangt af van de situatie. 
Bekabeld zou ik een of meerdere 1200ax adviseren. 
niet bekabeld zou je een 3000 (niet ax) of een 6000(ax) kunnen overwegen. Die hebben een apart kanaal voor draadloze verbinding met de router.