Skip to main content

Ik heb de laatste tijd wat problemen met wifi, soms is er wel een wifi signaal maar geen internet verbinding. TV kijken gaat wel maar programma’s terugkijken gaat niet, dat geeft hij een foutcode. Om het probleem te elimineren krijg ik een nieuwe router. Ik wil ook de wifiversterker (nu KPN dualband versterker van Arcadyan. Weet iemand wat een goede versterker is? Ik dacht zelf aan een Fritz 6000 maar sta open voor alle andere ideeën.

bij voorbaat dank,

Hugo  

Hallo @Hugovdw als je een nieuw modem in bruikleen krijgt van KPN en je wilt versterkers die daarmee kunnen samenwerken kun je het beste de witte ronde of zwarte ronde wifi-versterkers van KPN nemen.

De witte versterkers zijn in de KPN-shop in de uitverkoop, €34,95, zie onderstaande link:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363408/kpn-superwifi-punt/?pos=0

of je komt via de wifi-manager, via de thuis-app te draaien, misschien in aanmerking voor 1 of meer zwarte versterkers, de opvolger van de witte, tegen een speciale prijs van €49,50

 

 


Bedankt voor je reactie, ik ga dit uitproberen want ik heb twee (witte) wifi versterkers

 

groet,

Hugo


Bedankt voor je reactie, ik ga dit uitproberen want ik heb twee (witte) wifi versterkers

 

groet,

Hugo

De witte vierkante heb je toch?


Ik bedoelde ook de ronde witte @Hugovdw 


IK wil het nu als volgt gaan doen: de experia bos staat op de slaapverdieping, daarvan zet ik de wifi aan. er loopt een vaste kabel naar beneden en daar wil ik van, via een switch, een witte ronde versterker op aansluiten, deze is dus bedraad. Ik hoop dat dit goed gaat werken?

 


Heeft u nog steeds de Experiabox v10(zonder a)?


Ik krijg een V10a

 


Als het goed is 🤨


Dat eerst maar afwachten dan. Denk dat da het beste is. Bij de v10 zonder a word WiFi uitgezet als u een SuperWiFi aan sluit.


Het is toch een V10 geworden, ik kan hier toch een superwifi punt op aansluiten (bedraag) die dan als versterker werkt? Hij staat dan op de benedenverdieping en de router op de eerste verdieping. eventueel kan ik handmatig de wifi van het modem weer aanzetten mocht dit wordt uitgeschakeld wanneer het wifipunt wordt aangesloten. toch?

 


De wifi van de v10 moet uit blij en. Je kan één super wifi bekabeld ergens plaatsen en de tweede kan je ergens anders plaatsen maar de maximale afstand is een meter of 6.


Hoi @Hugovdw, welkom op ons forum!
Kom je er een beetje uit? In ons kennisbankartikel kun je nog wat achtergrondinformatie vinden over de superwifi's!