Ik heb 2 witte wifi boosters die ik niet meer gebruik omdat ze niet meer goed werkte met mijn box. Nu weet ik niet zo goed wat ik met de boosters zelf moet doen? Kan ik deze naar de winkel brengen?
Beste ​
De witte ronden.Â
Die heb je gekocht volgens mij. Ze waren niet in huur. Verkopen op marktplaats?
Ik heb 2 witte wifi boosters die ik niet meer gebruik omdat ze niet meer goed werkte met mijn box. Nu weet ik niet zo goed wat ik met de boosters zelf moet doen? Kan ik deze naar de winkel brengen?
Ik neem aan dat je als modem een Box 12 hebt. Als je een van de SuperWifi 1-punten bedraad aansluit en de ander draadloos, kan het wel goed werken. Twee draadloze SuperWifi 1-punten lukt bij een Box 12 inderdaad niet.
Piet.
Hi ​
Wanneer je de niet meer gebruikt mag je zelf weten wat je ermee kunt doen, die witte zijn jouw eigendom. De tip van Piet hier voor mij is ook handig, het hoort op die manier wel te werken. Je zou bijvoorbeeld kunnen overwegen om deze door te verkopen indien ze nog wél werken of anders naar de milieustraat te brengen.Â
Ik neem aan dat je als modem een Box 12 hebt. Als je een van de SuperWifi 1-punten bedraad aansluit en de ander draadloos, kan het wel goed werken. Twee draadloze SuperWifi 1-punten lukt bij een Box 12 inderdaad niet.
Piet.
Â
Ik wil ze wel overnemen dexwitte versterkers of werken ze niet?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.