Skip to main content

Na het aanpassen van ons wifi wachtwoord kon ik eerst afhankelijk van mijn lokatie in huis of op de wifi met het oude wachtwoord (waarschijnlijk nog via de versterkers) of met het nieuwe ww op de experia box v12b met glasvezel aansluiting. Ik heb hierna beide wifi versterkers (de oude witte vierkante versie) gereset, echter nu blijft het power lampje steeds oranje (update?). Ook na meerdere keren resetten en direct aansluiten op de experiabox blijven ze oranje. Ik heb ook de wifi op de experiabox uitgezet en nogmaals gereset, maar ik krijg er geen wifi signaal meer uit. Trouwens beide versterkers zijn via een ethernet kabel aangesloten.

Iemand een idee of oplossing hiervoor?

Bij voorbaat dank! 

Hi @Jasper275 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat er niks meer uit de versterkers komt, dus ik kijk mee. Heb je de versterkers ook al eens van de stroom gehaald sinds dit is gebeurd? Als je dit 2 minuten doen en ze dan weer aansluit ben ik benieuwd of de wifi terugkeert. 

Mocht dat niet helpen, dan betekent een oranje lampje op deze versterkers het volgende: 

Brandt continu oranje: De WiFi Versterker heeft een draadloze verbinding (2.4 GHz) of de draadloze verbinding tussen twee WiFi Versterkers is niet optimaal. Plaats de WiFi Versterkers dichter bij elkaar. Helpt dit? 

Als ook dat niet helpt, pak dan deze pagina voor de Arcadyan wifi versterker erbij en klik op Software handmatig vernieuwen. Wellicht zijn ze aan een update toe en dan is dit de manier om dit te regelen. Ik ben benieuwd of één van de tips heeft geholpen!Â