Skip to main content

Wifi bereik is slecht maar kpn stelt dan dat je extra kosten moet maken voor extra wifi punten. Dit is belachelijk ze leveren slechte sirvice. Ik heb voor 2 weken terug mijn abonement verlengt en vermeld dat t wifi bereik slecht was maar alleen nieuwe klanten krijgen de extra wifi punten erbij. Hoe dan?

Ze willen blijkbaar bestaande klanten niet tevreden houden!

De enige optie is extra versterkers maar kpn geeft niet thuis een ondeugelijk produkt dus waar je als bestaande klant maar extra voor moet betalen!

Tsja als je een gedeelte in het huis niet helemaal goed verlicht krijgt dan hoef je echt niet te bellen naar het elektriciteitsbedrijf om een gratis lamp want dan beginnen ze hard te lachen. Hoe anders is dat bij KPN. Die snappen dat wifi belangrijk is en bieden wifi versterkers aan vaste klanten voor een hele lage prijs. Dat hoeven ze niet te doen want je betaald niet voor wifi maar voor een goede verbinding tot en met het modem. Heb je de wifimanager al gedaan? Anno 2022 is het namelijk bijna onmogelijk om met alleen een modem goed wifi te hebben. Daarbij is het ook heel belangrijk hoe de rest van je netwerk is opgebouwd.


Tsja als je een gedeelte in het huis niet helemaal goed verlicht krijgt dan hoef je echt niet te bellen naar het elektriciteitsbedrijf om een gratis lamp want dan beginnen ze hard te lachen. Hoe anders is dat bij KPN. Die snappen dat wifi belangrijk is en bieden wifi versterkers aan vaste klanten voor een hele lage prijs. Dat hoeven ze niet te doen want je betaald niet voor wifi maar voor een goede verbinding tot en met het modem. Heb je de wifimanager al gedaan? Anno 2020 is het namelijk bijna onmogelijk om met alleen een modem goed wifi te hebben. Daarbij is het ook heel belangrijk hoe de rest van je netwerk is opgebouwd.

Dat is een mooie vergelijking, Die moet ik onthouden.

Maar het klopt inderdaad er worden aan bestaande klanten tegen een zeer scherpe prijs WiFi punten aangeboden, Omdat we weten dat men het goed wenst te hebben.

Betreffende de Cadeaus voor nieuwe klanten is dit altijd al zo en niet alleen bij KPN, Als we iedereen altijd alles maar zouden moeten geven zou de maandfactuur niet zijn wat hij nu is, Want al die cadeautjes moeten toch ergens van betaald worden.


Zou ik ook zeggen als ik werkzaam was bij kpn

Het klopt niet dat je geen goed bereik hebt!

Bij andere providers krijg je ze er gratis bij


Als nieuwe klant krijg je vaak gratis maar daar moet je de korting dan weer voor inleveren. Maar welk modem heb je? Waar staat ie? Welke snelheid heb je?


Modem staat in de vensterbank en was niet oud zeiden ze

29 mb


En welke snelheid heb je als je meet met een bekabelde pc of laptop? Misschien zit je ver van de centrale en is er meer niet mogelijk. 


Welkom op het forum @Beagle3. Het Wifi signaal gaat door de lucht, daardoor kan het gevoelig zijn voor omgevingsfactoren waar wij geen invloed op hebben. Om met je mee te kunnen denken hoe we dat kunnen verbeteren zijn er al een aantal vragen gesteld en suggesties en tips gegeven. Ik zie nog niet op allemaal een antwoord, zoals:

  • Het type modem dat je hebt, welke is dat?
  • Welke snelheid haal je als je het met een kabel test?
  • Had je de Wifi Manager al gedaan? Wat kwam daar uit?

 

Wij weten alleen wat jij ons vertelt, dus hoe meer relevante informatie jij ons kunt geven, hoe beter wij met je mee kunnen denken.