Skip to main content

Zelfs na een volledige schone installatie (reset experia v12, paarse lampjes op extenders) krijg ik mijn wifi extenders niet meer aan de praat na stroomuitval. Wie kan mij verder helpen. Ik begrijp eigenlijk niet waarom dit zo moeilijk is…

 

Alvast dank, Robert

Welke WiFi extenders heeft u?


Die ronde witte


@Kpn ???


Ik krijg de volgende melding op de log van experia V12:

 

A device failed to connect to SSID xxxxx because it provided incorrect login information.

Device xxxxx was disconnected on SSID (Device/WiFi/SSIDs/SSIDIWL_PRIV])

A WiFi device xxxxx has successfully connected to SSID (Device/WiFi/SSIDs/SSIDIWL_PRIV])

 

En dit blijft zich maar herhalen. Moet ik hier iets mee en wat betekent het?

 

Groet en bedankt, Robert

 

Admin: topics samengevoegd


Hoi @Odsi04, welkom op ons forum!
Is het in de tussentijd nog gelukt je SuperWiFi Punten weer aan de praat te krijgen?
We hebben hier ook een handig topic over!

 

Als het nog niet opgelost is denken we natuurlijk graag even mee, waar loop je precies vast? Branden er uberhaupt lampjes?


Ze worden niet zichtbaar in de netwerkmap. En ik heb echt alles al geprobeerd tot en met een schone installatie aan toe...


Ah dat is niet handig inderdaad, ik heb meteen een paar vervolgvragen.

  • Hoe branden de lampjes op je superwifipunten?
  • Kun je er wel mee verbinden?
  • Welke netwerkmap bedoel je precies?
  • Hoe zitten je superwifipunten verbonden met de experiabox?

Ik heb je topics ook even samengevoegd


De network map als je inlogt op mijnmodem.kpn

 

Ze blijven allebei groen knipperen. 

 

Ik zie nu 1 extender in de network map, deze is rechtstreeks aangesloten op het modem, de andere zie ik niet (deze is niet aangesloten op het modem).

 

 


en bij wireless networks blijf je een WE2- verbinding zien die beschikbaar is (nr van de extender)?

 


Dat de lampjes branden is opzich een goed teken, het kan soms zijn dat die networkmap wat achterloopt. Is je wifibereik ook slechter dan eerst of werkt alles wel gewoon?