Skip to main content

L.S.,

Vandaag is mijn glasvezel internet aangesloten thuis, en het internetpakket werd vorige week vrijdag geleverd. Maar blijkbaar zijn er nog de oudere witte hotspots meegeleverd, en daar was de monteur ook verbaasd over. Blijkbaar zijn er nieuwe zwarte hotspots met verbeterde werking en Wifi 6. Is er een degelijk verschil tussen de werking en kan ik alsnog de witte spots omruilen voor zwarte? Ik zou graag zo goed mogelijk wifi willen in ons nieuwe huis, en ik heb nu 2 hotspots waarvan er al 1 in de meterkast moet staan bij het modem. 

Dank voor de feedback. Ik kan zeker even naar een KPN winkel rijden voor het omruilen. Groeten Tjeerd

Op het moment dat u het abonnement besteld heeft, waar heeft u toen voor gekozen? Op welke datum heeft u besteld? 

Omruilen zal niet gaan vrees ik.


Dank voor je snelle reactie Nick! In voorbereiding op de verhuizing heb ik dat al een klein tijdje geleden gedaan (eind Jan volgens mij). Maar met ingangsdatum 1 april, dus ik zou toch verwachten dat als het pakket pas 1 week geleden bij me binnengekomen is dat ik de meest up to date apparatuur zou krijgen?


Dank voor je snelle reactie Nick! In voorbereiding op de verhuizing heb ik dat al een klein tijdje geleden gedaan (eind Jan volgens mij). Maar met ingangsdatum 1 april, dus ik zou toch verwachten dat als het pakket pas 1 week geleden bij me binnengekomen is dat ik de meest up to date apparatuur zou krijgen?

U krijgt waar u eind januari voor gekozen heeft. Dat waren toen nog de witte SuperWiFi's. Want de zwarte zijn 7 februari geïntroduceerd. 


Oh ok, toch iets later moeten bestellen dus. Jammer. Ik hoop dat de witte niet veel onder doen voor de zwarte dan. Dank voor de snelle reacties en goed weekend. 


Nu doen ze er nog niets voor onder. De zwarte ondersteunen in potentie WiFi 6, maar dat werkt nog niet. Er moet nog een firmware update uitgerold worden die WiFi 6 activeert.