Skip to main content

Vandaag 2 superwifi punten geinstalleerd, ze branden inmiddels allebei groen. Echter, het wifi-lampje op de Experiabox brandt ook gewoon nog groen en volgens mij is dat niet de bedoeling. Is dat erg echter? Want het wilde in eerste instantie niet lukken met de Superwifi punten dus ben allang blij dat ze inmiddels allebei groen zijn en dus zouden moeten werken. 

Hallo @Beeessuor de wifi op de V10 behoort uit te zijn, nu dan zelf even uitzetten.

 


Dat heb ik geprobeerd met het wifiknopje aan de zijkant, maar het reageert niet. Of moet je het lang ingedrukt houden? Ga het nog wel even proberen. 


Hoi @Beeessuor ,

Volgens mij ingedrukt houden tot het lampje uitgaat, zal ongeveer 10 seconden duren.Lukt het dan wel?

 


Ja, het was inderdaad een kwestie van gewoon langer indrukken. Maar mijn zoon kon gelijk niet meer gamen daarna. Dus maar weer aangezet. Gek, maar gamen zonder de extra superwifi lukte voorheen echt niet boven en nu wel, dus ik laat het maar even zo. Niet zoals het hoort, maar als het functioneert ook goed. Mocht het toch niet werken, dan ben ik bang dat ik gewoon nog een keer opnieuw moet beginnen (eerste poging ging de wifi wel van de box over op het eerste superwifi punt, maar kregen we het tweede punt niet krachtig genoeg). Dank u wel voor het reageren.


De wifi van de V10 en de versterkers kunnen niet samenwerken en gaan dus verstoren.

 


@Beeessuor Welkom op het forum! Ik zie dat Jan en Martijn je al van tips hebben voorzien. Werkt alles een beetje naar wens nu? Je kan ook altijd even een blik werpen op dit artikel op onze kennisbank: SuperWifi: installatie en gebruik. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!