Skip to main content

 

Ik heb de Wifi Manager doorlopen. Daar krijg ik de melding dat ik al drie SuperWifi zou hebben. Ik heb geen enkel SuperWifi punt in huis en ook nooit een SuperWifi ontvangen. Hoe kan dit? Ik zou graag namelijk een SuperWifi punt met korting willen bestellen.

Heeft u in het verleden misschien Experia WiFi's gehad? Zwarte vierkante versterkers? 


Nee, ook niet...


Er loopt binnen dit forum een gelijksoortig verhaal.

Ik zoek de link even op.

Tijd voor KPN om daar even aandacht aan te besteden. Er lijkt structureel iets niet goed te gaan @ML1983 


Ik heb er ook 3 volgens de wifi manager. zie laatste zin.

 


Nou KPN, ik ben benieuwd, hopelijk gaan jullie zelf ook reageren. Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem...


Ik heb zojuist in de MijnKPN app ook even de wifimanager gedraaid en krijg ook de mededeling dat ik er 3 heb en ik heb slechts 1 Experia Wifi en die is niet eens aangesloten.

Dus we kunnen rustig spreken over een structureel probleem en geen incident.

KPN: aan de slag en los het op. De koffiepauze is nu voorbij.

 


Fout in wifi manager is inmiddels opgelost.


Beste allemaal, wat een vervelend probleem! Ik begrijp uit jouw bericht, @Carola49, dat het bij jou opgelost is. Is dat bij jou, @ML1983, ook het geval? Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, laat het dan gerust weten. 


Beste allemaal, wat een vervelend probleem! Ik begrijp uit jouw bericht, @Carola49, dat het bij jou opgelost is. Is dat bij jou, @ML1983, ook het geval? Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, laat het dan gerust weten. 

Klopt, verkeerde melding is verdwenen. Staat nu dat ik 1 zwarte heb en dat is helemaal correct.