Skip to main content

Je kunt ze gewoon verwijderen maar het kan zijn dat de WiFi van het modem uit is gezet. Die zal je dan weer aan moeten zetten tenzij je een ander systeem hebt aangeschaft. Bevallen ze niet?

@Joep1965

Het vreemde is bij mij, dat ik ze heb verwijderd, de experiabox een reset gegeven…, nieuwe SuperWiFi 2.0 heb gekoppeld…

Dat nu de wifi manager ze schijnbaar nog steeds ziet en vraagt of deze moeten worden verbeterd.  Dus de vraag hoe deze uit je instellingen verwijderd kunnen worden heb ik ook…?  wie kan dit vertellen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (origineel)

Je kunt ze gewoon verwijderen maar het kan zijn dat de WiFi van het modem uit is gezet. Die zal je dan weer aan moeten zetten tenzij je een ander systeem hebt aangeschaft. Bevallen ze niet?

@Joep1965

Het vreemde is bij mij, dat ik ze heb verwijderd, de experiabox een reset gegeven…, nieuwe SuperWiFi 2.0 heb gekoppeld…

Dat nu de wifi manager ze schijnbaar nog steeds ziet en vraagt of deze moeten worden verbeterd.  Dus de vraag hoe deze uit je instellingen verwijderd kunnen worden heb ik ook…?  wie kan dit vertellen?

Dit wordt telkens weergegeven terwijl de witte WiFi punten niet meer verbonden zijn en zelfs niet meer in huis. 


Jeetje, wat raar @JanE.Heite 🤔

Wat gebeurt er als de ze via de minnetjes verwijdert hier? Of als je aangeeft dat je geen wifipunten hebt? Komen ze dan net zo hard weer terug?


Jeetje, wat raar @JanE.Heite 🤔

Wat gebeurt er als de ze via de minnetjes verwijdert hier? Of als je aangeeft dat je geen wifipunten hebt? Komen ze dan net zo hard weet terug?

Hallo @Maja_ , als ik ze verwijder via de minnetjes, komen ze de volgende keer weer terug.

wat wel is, ik heb ze inmiddels allemaal verkocht…, is dat er steeds minder worden. Als dat te maken heeft met het correct koppelen aan een ander netwerk…. Maar toch vreemd…, en wordt er rekening mee gehouden met de configuratie? En waarom geeft mijn iPhone niet aan wat voor WiFi verbinding hij nu werkelijk heeft…


Absoluut vreemd. Heb je de witte wellicht in het verleden geïnstalleerd via de KPN Thuis app? het zou kunnen dat daardoor ergens een koppeling is ontstaan.

Ik weet hier zelf het fijne niet precies van, maar heb jouw situatie voorgeschoteld aan iemand die ons hier meer over zal kunnen vertellen!


Absoluut vreemd. Heb je de witte wellicht in het verleden geïnstalleerd via de KPN Thuis app? het zou kunnen dat daardoor ergens een koppeling is ontstaan.

Ik weet hier zelf het fijne niet precies van, maar heb jouw situatie voorgeschoteld aan iemand die ons hier meer over zal kunnen vertellen!

Hallo @Maja_ , jazeker. Ik heb witte SuperWiFi punten gehad. Heb deze verkocht en vervangen door de SuperWiFi 2.0 punten. 


Ik ben nog niet veel wijzer maar wil je wel even laten weten dat we je niet vergeten zijn en dat dit inmiddels door de juiste mensen onderzocht wordt 🙂


Ik ben nog niet veel wijzer maar wil je wel even laten weten dat we je niet vergeten zijn en dat dit inmiddels door de juiste mensen onderzocht wordt 🙂

Bedankt voor je reactie… ik blijf afwachten. 
goed weekend alvast. 


 

Wat is hier vreemd aan? Het systeem van KPN onthoud welke versterkers u heeft. Ook als ze niet aangesloten zijn weet die dan dus dat ze er zijn (of waren).


Yes dat is ook niet zo vreemd @Nick83, wat wél vreemd is dat het verwijderen van de witte versterkers uit dit overzicht, niet opgeslagen lijkt te worden. Als wij vragen ‘klopt dat?’ en je geeft aan dat het niet klopt, dan horen we uiteraard ook wat met die doorgegeven wijziging te doen 🤔


Yes dat is ook niet zo vreemd @Nick83, wat wél vreemd is dat het verwijderen van de witte versterkers uit dit overzicht, niet opgeslagen lijkt te worden. Als wij vragen ‘klopt dat?’ en je geeft aan dat het niet klopt, dan horen we uiteraard ook wat met die doorgegeven wijziging te doen 🤔

Bij mij, blijft er nog steeds 1 terug komen terwijl hij er echt niet meer bij hoort. 


Hi @JanE.Heite,

Ik meende gereageerd te hebben een aantal dagen nadat jij jouw reactie heb geplaatst, maar blijkbaar is er iets niet goed gegaan, sorry!

Het systeem dat registreert welke apparaten er bij jouw verbinding horen, houdt alle apparaten een poosje vast, ook al zijn ze al even niet aangesloten geweest. Dat is op zich wel een goed iets, aangezien klanten dan niet telkens alles opnieuw hoeven te koppelen in de app.

In jouw situatie pakt dit echter een beetje vreemd uit. Alles hoort uiteindelijk wel te verdwijnen, nadat er een poosje geen connectie mee is geweest. Is de laatste bij jou ook verdwenen inmiddels?