Skip to main content

Sinds ongeveer een week valt regelmatig mijn internet verbinding volledig weg - glas

Gecontroleerd maar het is echt de internet verbinding

Kabel namelijk het zelfde probleem

Eerst iedere keer modem gereset maar dat maakt niks uit

gemiddeld duurt het 2-5 minuten en dan komt het internet weer terug

frequentie ongeveer 1x per uur overdag valt het niet zo op want dan streamen we bijna niks

maar tegen de avond dus wel

muziek en films worden onderbroken en het enige wat je kunt doen is wachten en op refresh drukken

zijn er meer mensen die dit probleem hebben? Misschien nieuwe modem software?

want er is recentelijk een update geweest icm superwifi die niet meer aan het modem hoeft te hangen

Bij mij dezelfde p[robleem . Mij werd naast de Wi Fi versterker ook 2 Wi Fi Punten aan geraden . niks is veranderd . Het enigste dat r egelmatig en zejker binnen komt zijn de facturen.

Mijn hijsje is 20m2 dus je wel zelfs in de badkamer rustig kunnen internetten. Of niet soms?

Silvio

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
 

 

@chioam Hoi Silvio, ik lees dat je sinds kort SuperWifi hebt, maar je verbinding nog niet beter is. We denken hier graag met je mee.

Doordat wifi draadloos is, is het gevoelig voor storingsbronnen en andere signalen in je buurt. Geen enkele woning en omgeving is hetzelfde. Daarom kunnen we je hier niet helpen zonder wat extra uitleg en informatie. 

  • Welke Experia Box heb je?
  • Welke snelheid haal je als je een speedtest doet?
  • Hoe heb je je SuperWifi's aangesloten en welke kleur hebben de lampjes?

Verder raad ik je aan om ons topic met alles over SuperWifi eerst door te lezen. Daarin staat alles dat je moet weten over het aansluiten en de plaatsing van de SuperWifi's.