Skip to main content
Beantwoord

WiFi ontoereikend, versterkers niet gratis?

  • 27 August 2024
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Hallo. Ik heb problemen met de wifi.dan valt dat apparaat uit en dan die. Ik heb er een kpn monteur bijgehad en die heeft alles gecontroleerd en geconstateerd dat ik 3 wifi versterkers nodig heb. Hij heeft zelf gebeld naar de kpn om dit probleem voor te leggen. De mevr.aan de telefoon heeft mij gisteravond nog terug gebeld om alles op alles te zetten voor 3 GRATIS versterkers. Ze zou mij vanmiddag terug bellen, helaas kreeg ik niet haar, maar een andere  monteur aan de telefoon en die constateerde dat ik ze niet kreeg. Of met korting of een ander abonnement enz.... ik wil niet het eerste jaar korting, ik wil geen extra zenders, ik wil dat mijn wifi goed werkt. Want daar betaal ik 90 euro voor in de maand en dan vind ik dat ze dan ook goeie kwaliteit moeten leveren. Ben al 38 jaar klant bij kpn. Nog nooit geen kado of korting gehad. Maar.... ik krijg dus niks gratis ,ik kon ze kopen, met korting en als ze niet werkte kon ik ze op marktplaats zetten... dat was het antwoord. Nou BEDANKT KPN...ik denk dat jullie voor die 90 euro in de maand wel goeie kwaliteit moeten leveren. Zo jammer dit.

Beste @MK1968 , je betaalt geen €90 per maand voor wifi, je betaalt voor vast internet met een afgesproken snelheid te behalen op 1 pc rechtstreeks bekabeld aan de modem en andere diensten zoals tv, telefoon en wat dies meer zij, maar niet voor wifi, dat is jouw pakkie an en niet de verantwoordelijkheid van KPN.

Desalniettemin doet KPN veel moeite om klanten te helpen een goede draadloze verbinding te hebben, maar als het niet wil kun je KPN er niet op aanspreken. Er is namelijk geen algemene richtlijn te geven hoe optimaal wifi te ontvangen omdat daarvoor de omstandigheden per (bedrijfs)pand te veel verschillen en  is er dus altijd maatwerk nodig. 

KPN geeft aan bestaande klanten geen wifipunten weg, maar kun je als bestaande klant met veel korting kopen, dus de klantenservice is met de toezegging voor gratis wifipunten verkeerd bezig.


Hi MK1968, welkom hier. 

Beste @MK1968 , je betaalt geen €90 per maand voor wifi, je betaalt voor vast internet met een afgesproken snelheid te behalen op 1 pc rechtstreeks bekabeld aan de modem en andere diensten zoals tv, telefoon en wat dies meer zij, maar niet voor wifi, dat is jouw pakkie an en niet de verantwoordelijkheid van KPN.

Desalniettemin doet KPN veel moeite om klanten te helpen een goede draadloze verbinding te hebben, maar als het niet wil kun je KPN er niet op aanspreken. Er is namelijk geen algemene richtlijn te geven hoe optimaal wifi te ontvangen omdat daarvoor de omstandigheden per (bedrijfs)pand te veel verschillen en  is er dus altijd maatwerk nodig. 

KPN geeft aan bestaande klanten geen wifipunten weg, maar kun je als bestaande klant met veel korting kopen, dus de klantenservice is met de toezegging voor gratis wifipunten verkeerd bezig.

Ik zie dat JanD al een uitleg heeft gegeven, waarvoor dank. Ik snap de beste bedoelingen van de klantenservicemedewerker om te proberen ze gratis te verschaffen, maar dit klopt helaas niet. Mijn excuses voor de onterechte verwarring en ontstane verwachting. 


Gelukkig heeft de monteur van kpn alles opgelost.

Deze man zag precies wat wij in huis nodig hadden.

Goeie service verricht.waar wij heel blij mee zijn.

Dank je wel… (monteur)

 

 


Gelukkig heeft de monteur van kpn alles opgelost.

Deze man zag precies wat wij in huis nodig hadden.

Goeie service verricht.waar wij heel blij mee zijn.

Dank je wel… (monteur)

Fijn om te lezen @MK1968, mogen wij ook weten wat de oplossing was? 


Reageer