Skip to main content

Goedendag,

 

Wij zijn sinds kort overgestapt naar glasvezel bij KPN. De verkoper aan de deur (Jelle) heeft ons toen verteld dat wij ook gratis 2 wifi punten erbij zouden krijgen. Dit was 1 van de hoofdredenen dat we akkoord zijn gegaan, aangezien dit wel een vereiste is in ons huis.
Anders heb je hier helaas totaal geen WIFI connectie op de 2e en 3e verdieping. Dus dit hebben wij toen ook direct aangegeven.

Echter is ondertussen wel het modem aangekomen en aangesloten, maar de WIFI punten hebben wij tot op heden nog niet ontvangen.

Kunnen deze alsnog worden opgestuurd?

Mvg,

Kimberley

Hallo @K.L. ,

Wat is sinds kort? Is dat enkele dagen? 

Ik vraag dat omdat de SuperWiFi-punten apart opgestuurd worden en over het algemeen wat later. Als de twee SuperWifi punten in de bevestiging staan van jouw abonnement, dan kun je ze binnenkort verwachten.    


Hoi,

Nu iets van 2 weken zo plus minus. Modem en het tv kastje zijn allang binnen. 
Het aparte is dat de monteur aangaf dat het bij hem nergens was gemeld dat hij deze ook moest monteren, waardoor hij ze op dat moment niet kon monteren/afgeven.


@K.L. Staan ze ook op de bevestiging?

 


Hoi,
 

Nou dat is dus ook het aparte. Ik kan het nergens meer terug vinden.. 
Terwijl we bij de verkoper het nog minstens 5x hebben nagevraagd van "die zitten er bij? gratis?” en hij heeft beloofd van wel.

Er werd ook netjes gevraagd hoeveel verdiepingen we hebben en of het nodig was. Toen hebben wij duidelijk aangegeven van wel, want zonder heb je helaas gewoon 0,0 WIFI op de 2e en 3e. Dus wij hoopte hiermee eigenlijk ook gelijk van onze middeleeuwse access point af te zijn.

Ik hoop dat ook dat dit nog geregeld kan worden. Nu zijn we er lullig gezegd mee achteruit gegaan.


@K.L. Welkom op het forum. 

Natuurlijk niet de bedoeling dat je iets afspreekt en vervolgens niet ontvangt. Ook vreemd dat er niets over in de bevestiging staat. 

Ik controleer graag voor je wat ik hier over kan vinden. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt? 


Hey @Rutger_ ,

Bedankt dat je er achteraan wilt gaan, want ik voel me op het moment een beetje radeloos. Ik heb mijn profiel verder ingevuld hopelijk heb je voldoende info. Laat maar weten als je meer nodig hebt 🙂 .


@K.L. Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb het voor je nagelopen en ik zie in de bevestiging een kortingsperiode van 6 maanden staan. Ik zie hier niets terug over Superwifi punten. 

Over het algemeen is het ook een keuze, of gratis Superwifi punten of een kortingsperiode. Dus wellicht dat hierin een misverstand is ontstaan? Maar ik ben natuurlijk niet bij het gesprek geweest. 

Wat je zou kunnen doen je de Wifi Manager doorlopen. Op het moment dat hier uitkomt dat je wifi niet goed genoeg is kom je in aanmerking voor Superwifi punten tegen een gereduceerd tarief. 

 


Hi @Rutger_ ,

 

Bedankt voor het nalopen en voor de tip, fijn dat je mij zo wilt helpen😊
Sorry voor de late reactie, het is even chaos geweest met werk.
 

De verkoper had ons juist verteld dat wij de korting en de WIFI punten zouden krijgen. Hij vroeg nog hoeveel verdiepingen we hebben, waarop wij aangaven dat wij ook 2 WIFI versterkers van Ziggo hadden, omdat er anders geen WIFI is. Toen heeft hij ons ook verteld dat wij niets hoefden te doen, omdat de monteur ook deze gratis zou installeren/monteren als hij het modem kan fixen.


Vandaar dat ik er nu ook even helemaal niets meer van snap. Dit is dan ook een belangrijk punt voor ons geweest om akkoord te gaan.

Ondertussen is alles van Ziggo retour dus het WIFI bereik is drama wat weer onnodig van de data bundel af gaat als je gewoon thuis zit. Ik hoop dan ook dat je nog iets voor ons kunt betekenen. Het voelt namelijk nu wel een beetje lullig dat er WIFI versterkers zijn beloofd, maar een mystery is wat er nu daadwerkelijk mee gebeurd is 😰.


@Rutger_ stelt voor dat u de WiFi Manager doorloopt. Heeft u dat al gedaan?


@K.L. Ik ga nog iets verder voor je uitzoeken hoe dit zit. 

Dit kan even wat tijd kosten, ik verwacht hier tegen het einde van de week op terug te kunnen komen! 


@K.L. Ik heb je een privé bericht gestuurd. 

Zou je als je dit leest daarop kunnen reageren? :)


@K.L. We hebben het via een privé bericht opgelost. 

In deze situatie had je inderdaad recht op Superwifi punten bij je abonnement. 

Deze zou je ondertussen moeten hebben ontvangen? Klopt dit inderdaad?