Skip to main content

Beste KPN, 

Wij hebben op 1 plek in het huis slechte WiFi. Dit lijkt op te lossen met superWiFi punten, zo gaf ook een collega aan. Helaas kan ik dit alleen bestellen via die WiFi manager. Deze werkt alleen niet mee. Continu kom ik erop uit dat het aan het apparaat in die kamer ligt (PS5, werkt echt prima, maar de ruimte ontvangt WiFi slecht). Dan word ik weer naar de leverancier van het apparaat doorverwezen. Of de uitkomst is dat ik een monteur moet laten komen. Nu las ik ook dat onze plaats binnenkort glasvezel krijgt. Ingeschreven op de nieuwsbrieven in de hoop dat dit dan snel een oplossing vormt, maar blijkbaar ga ik 'tot die tijd een paar keer per jaar’ info ontvangen. Jullie binnenkort is dan echt een andere dan de mijne.

Hoe gaan we de WiFi boven in die ene slaapkamer nu verbeteren zonder allerlei gedoe met monteurs, verwijzingen naar een slechte ontvangst door PS5 en jarenlange info over glasvezel dat we ooit gaan krijgen?

 

Glasvezel brengt je geen beter wifibereik binnenshuis. 

Kijk eens op deze site. De witte Superwifi’s zijn in de aanbieding en zijn goed genoeg om je wifibereik uit te breiden. Wel is van belang welk type modem je gebruikt of je er 1 of minimaal 2 nodig hebt.


Hallo @TamaraHrtg, als het niet wil lukken via de Wifimanager kun je ze zoals @DennisA78 al aangeeft los bestellen. Van belang is dan wel even welke KPN Experiabox/modem jij in huis hebt om het juiste aantal te bestellen.