Skip to main content

Ik heb sinds kort glasvezel, er zijn 2 super wifi aangesloten op de kabel. maar 1 versterker geeft geen goed signaal door, door te oude kabel. waardoor ik, waar ik het hard nodig heb nog geen bereik heb en mijn klanten bijna naar buiten moet sturen om contact te maken met de wifi.

is het zinvol om er nog een draadloze bij te zetten want mijn doel, betere verbinding bij de toonbank is niet bereikt. Nieuwe kabel is een idee, maar dat betekend ontmanteling van rekken  en daar begin ik liever niet aan. 

iemand een idee ?

Zo te lezen ben je een zakelijke klant en kun je via de zakelijke helpdesk contact opnemen: 0800 0403.

Succes.

 


Zo te lezen ben je een zakelijke klant en kun je via de zakelijke helpdesk contact opnemen: 0800 0403.

Succes.

 

Of @Berg en Braam gebruikt het zakelijk maar is toch particulier.  ;-)

Als je de mogelijkheid hebt zou ik sowieso die kabel vervangen. Vaak kunnen ze een oude kabel gebruiken om daarmee de nieuwe te trekken. 


Probleem is opgelost, nou ja opgelost, wifi werkt goed maar storing op 4g en 5g is het probleem. 

KPN klantenservice heeft me top geholpen.  nu QR code op toonbank en iedereen kan inloggen op de gast wifi.Â