Skip to main content

200 mb vermogen, maar als ik mijn laptop gebruik,kom ik niet verder dan 41 mb,ca 6mtr van modem,geen versterkers,.   wifi in het hele huis?als je maar genoeg versterkers koopt,bij Ziggo kreeg ik ze voor niets,28 jr klant,nu 4 jr KPN.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Als je 200 wil halen zal je zelf aan de slag moeten. De 5ghz band kan een hoge snelheid aan maar dan moet er geen muur tussen zitten.  De 2.4ghz band heeft max. 70 Als je dichtbij het wifipunt zit. 41 is wat dat betreft prima met één wifipunt.  


`Bedankt voor je opmerking Joep,er zit geen muur tussen,daar zal het niet aan liggen, je hebt er meer verstand van als ik,dus dan laat ik het maar zo,jammer ,maar helaas.   bedankt:zipper_mouth:


Hallo @peter corsten , welk merk en type modem heb je?

De 200Mbit/s kun je halen bekabeld gemeten met 1 pc rechtstreeks aan het modem. Via wifi hangt het af van de instellingen en de woonomgeving.

 


Hoi @peter corsten. Welkom op het KPN Forum! Ik wil je vragen om het topic “Slechte wifi: oplossingen voor trage en wegvallende wifi” eens door te lezen en onze Wifi Manager te gebruiken. De Wifi Manager is er om de wifi-kwaliteit bij jou thuis te checken, en te verbeteren als dat mogelijk is.