Skip to main content

Hoi heb zojuist mijn WiFi super punten geïnstalleerd.

 

maar weet niet of ik het goed heb gedaan.

 

ik zie namelijk nog steeds mijn experia box staan in mijn telefoon WiFi

en dan wel de primaire wifi punt maar de andere punt niet.

in de app zie ik ze wel staan.

 

hoe moet ik verbinden op mijn telefoon gewoon de h36 of de we2 ik ben namelijk nieuw met WiFi versterkers

 

 

 


Of word WiFi versterker 2 samen gevoegd met de primaire wifi versterker dat ze dezelfde naam hebben 

 

ik ben namelijk een beginner betreft WiFi versterkers 🤣


Lijkt erop dat het niet goed is gegaan. 
Geeft de SuperWifi punten een reset en begin weer bij stap 1.

Je hoort 1 wifi netwerk te zien (in dit geval h369af6d284 overgenomen van de experiabox v10 en uitgezonden door de 2 SuperWifi punten).
https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/zijn-oude-superwifi-versterkers-te-verbinden-met-experia-box-v10-596523?postid=1797780#post1797780


Hallo @TimNina alles over de installatie van de Superwifi in combinatie de modems van KPN vindt je op de KPN Forum kennisbank: KPN SuperWifi: installatie en gebruik

Alles wordt stap voor stap uitgelegd en ook hoe de verschillende lampjes dienen te branden. 


Hallo @TimNina allleen als je een Experiabox V10 als modem hebt behoort hiervan de wifi (automatisch) uit te gaan, anders zelf even uitzetten.

Bij het aansluiten van de versterkers behoren de versterkers de gegevens van de modem over te nemen, zodat je maar 1 wifinaam ziet terwijl je 2 versterkers hebt.