Hallo,
Ik heb een probleem na het aansluiten van een extra SuperWifi punt in onze overkapping. Sinds ik het punt heb aangesloten, valt wifi in het hele huis zo nu en dan compleet uit.
Ik heb een KPN Modem 12 in de meterkast. In het huis 3 SuperWifi punten (witte modellen). Twee daarvan zijn bekabeld, de ander niet omdat daar geen kabel ligt. Vorig jaar heb ik een vierde punt gebruikt in de overkapping in de tuin. Hier ligt ook een kabel, die naar het modem leidt.
Vorig jaar hebben we geen enkel probleem gehad en hadden we overal goede wifi in en rondom het huis. Aan het einde van de zomer heb ik het SuperWifi punt in de overkapping weggehaald en op zolder gelegd. Afgelopen week weer aangesloten en toen begon het gerommel.
Door het hele huis valt zo nu en dan de wifi compleet weg. Er is wel internet, want alles dat direct is aangesloten functioneert gewoon, denk aan tv, Sonos Playbar, Hue etc, waar dan ook in huis.
Ik heb de SuperWifi punten én het modem gereset, de wifi op het modem uitgeschakeld zodat alles uitsluitend via de SuperWifi punten loopt, de SuperWifi punten verwisseld. Niets helpt. Elke keer werkt het een tijdje briljant. En dan ineens is het weg en hebben we op de iPhones etc geen internet meer. Het duurt dan ook enige tijd voor het er weer is.
Iemand enig idee?