Skip to main content

Sinds kort als ik thuis kom is er helemaal geen wifi verbinding meer , dat is best irritant . Heb wel al alles al flink wat jaren.  Kan het dan toch versleten zijn ? Nu begrijp ik dus ook waarom mijn printer het steeds niet doet . Kan ik dit op een simpele manier oplossen?

Dag @Johnny Moonen  dat is inderdaad irritant.  Welk type modem heb je?


Goedeavond  Joep ik heb de experia box V10 . De versterkers zijn ook bekabeld en dat zijn de experia wifi 


Goedeavond  Joep ik heb de experia box V10 . De versterkers zijn ook bekabeld en dat zijn de experia wifi 

 

Dat is een uitstekende, wat mij betreft de beste, combinatie.  Bij mij werkt het perfect.  Is de wifi van het modem wel uit?


Het heeft altijd goed gewerkt  is iets van de laatste weken.  


Maar is de wifi van de v10 wel uit?


Beste @Johnny Moonen, welkom! Joep1965 zegt het mooi:

Dat is een uitstekende, wat mij betreft de beste, combinatie.  Bij mij werkt het perfect.  Is de wifi van het modem wel uit?

Daarnaast kan je het topic met oplossingen bij trage en wegvallende wifi eens doorlezen, wellicht heb je daar iets aan. Daarnaast is het wellicht een idee om alles te resetten en opnieuw te koppelen.

 

 


Gelukkig is het opgelost . Alles na gekeken en de wifi van de experia stond aan . Of die weer was aan gegaan met een reset ? Maar nu doet hij het weer perfect. Nog hartstikke bedankt Joep .