Skip to main content

Altijd top wifi netwerk gehad in hele huis , maar sinds 1 maand valt mijn wifi netwerk weg, en heb ik alleen in woonkamer bij 1 wifi punt goed wifi....na wifi manager en reset modem, en wifi punten is mijn wifi ruimte kleiner geworden in plaats van groter....wie kan mij verder helpen????

Blijkbaar gaat er ergens iets goed mis. Is het wifi lampje van het modem uit? 


Ja, die is uit


Wireless, brand geen lampje


Heb je dit soort dingen in huis?

 


Ja, voor tv boven....


1stuk

 


1 bij de tv en 1 bij het modem toch?


Ja, klopt helemaal....


Wil je die een keer allebei uit het stopcontact halen? Ben benieuwd of je dan wel goed wifi hebt.


Ik heb beide er nu tussen uit gehaald, modem is aan het opstarten


Nog altijd geen wireless


 


Het wirelesslampje op het modem moet uit zijn!


@Charlotte UmmelsVoges Hi Charlotte, niet fijn dat jouw wifi er nog niet op vooruit gegaan is. Wel fijn om te zien dat @Joep1965 al toegesneld is in jouw topic. Ben je met zijn vragen en tips verder gekomen? We hebben daarnaast ook tips voor slechte wifi, zoals het gebruiken van onze KPN Thuis app. Het kan nuttig zijn om dat ook even door te nemen. 

Laat het gerust weten als je vragen hebt.


Ik heb nu met veel moeite wifi in de keuken, maar verder in het huis heb ik nog steeds geen wifi verbinding, 1maand geleden geen probleem. Nu helemaal niets ...tips van slechte wifi al doorgenomen....ik heb 2 jaar lang perfecte wifi thuis gehad. Maar ineens is dit weg. De draadloze tv aansluiting heb ik zelfs langer aangesloten....dus dat moet toch geen probleem zijn. Ineens. Dat daardoor ik geen wifi verbinding meer heb. Ik snap er helemaal niets meer van ......


Ik heb nu met veel moeite wifi in de keuken, maar verder in het huis heb ik nog steeds geen wifi verbinding, 1maand geleden geen probleem. Nu helemaal niets ...tips van slechte wifi al doorgenomen....ik heb 2 jaar lang perfecte wifi thuis gehad. Maar ineens is dit weg. De draadloze tv aansluiting heb ik zelfs langer aangesloten....dus dat moet toch geen probleem zijn. Ineens. Dat daardoor ik geen wifi verbinding meer heb. Ik snap er helemaal niets meer van ......

Hoe zitten de superwifi schijven aangesloten op de v10. Zitten deze direct met een ethernetkabel op de v10? Of zit er nog andere apparatuur tussen.

Is de ethernetkabel al eens uitgewisseld voor een andere?


Ik heb 1 wifi punt aangesloten op de vast lijn en de tweede staat in een andere ruimte. Zou het helpen om een derde wifi punt eventueel aan te schaffen???

 

Ik heb de ethernetkabel nog niet vervangen.....


Ik heb 1 wifi punt aangesloten op de vast lijn en de tweede staat in een andere ruimte. Zou het helpen om een derde wifi punt eventueel aan te schaffen???

 

Ik heb de ethernetkabel nog niet vervangen.....

De superwifi die via een ethernetkabel op het modem is aangesloten is de enige signaalbron voor de tweede als die zonder kabel staat aangesloten.

Als er toch iets met die kabel aan de hand is bij de eerste dan vallen beide dus uit en dan loop het niet best meer met de wifi in huis.


Top, bedankt voor je idee, morgen ga ik de kabel eens goed bekijken en  vervangen....ik hou je op de hoogte....slaap lekker....