Skip to main content

Goedendag ik zou graag een WiFi booster van u willen hebben want ik heb op de bovenste verdieping geen /zeer slechte verbinding . Ik vind het daarbij nogal vreemd dat je als nieuwe klant gratis die 2 wifiversterkers  krijgt en ik die apart aan moet schaffen terwijl ik al jaren een tevreden klant ben van kpn. Heb de wifimanager uiteraard al een paar keer doorlopen. Graag reactie van u kant gr

Hallo @Renoo via de wifi-manager zou je eventueel in aanmerking kunnen komen voor 1 of meer versterkers tegen een ‘vriendenprijs’ die een stuk lager is dan de prijs in de online shop.

De online shop heeft ook de Experia wifi versterkers in de aanbieding voor nog geen €15 per stuk, moeten wel bekabeld aan het modem aangesloten worden en werken even goed, zie onderstaande link:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1107807/experia-wifi/?pos=0


Hallo @Renoo ,

Balen zeg, dat je op de bovenste verdieping een slechte wifi verbinding hebt. Logisch dat ook jij graag een oplossing hiervoor wilt. Gratis SuperWifi kan KPN je niet geven, helaas. Dit betreft namelijk een zogeheten welkomstactie. Welke welkomstactie ze hebben, verschilt. De ene keer krijg je als nieuwe klant korting op jouw abonnement, dan krijg je een gratis starterspakket SuperWifi, en soms kan je als nieuwe klant kiezen tussen verschillende welkomstcadeaus. Iedere klant krijgt bij aanmelding een welkomstcadeau. Dus ook jij hebt die gehad toen je klant werd.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat je ook als trouwe klant graag een goede wifi verbinding wilt, heel begrijpelijk. Nu is het alleen zo dat wifi lastig te garanderen is, omdat wifi erg afhankelijk is van omgevingsfactoren. KPN heeft daarom de Wifi Manager ontwikkeld. Die tool ken jij inmiddels. Mocht daaruit blijken dat SuperWifi punten nodig zijn voor een goede wifi, dan kun je deze via de Wifi Manager met korting aanschaffen. Dit is echter geen garantie, dit hangt dus af van het resultaat van de Wifi Manager. Meer informatie over wat de Wifi Manager is en doet vind je in ons Wifi Manager topic

 


Dus als ik nu naar ziggo overstap en zou me weer aanmelden na een poosje krijg ik ze wel gratis als de actie er nog is….?🧐


Dus als ik nu naar ziggo overstap en zou me weer aanmelden na een poosje krijg ik ze wel gratis als de actie er nog is….?🧐

Hallo @Renoo dan moet je minimaal een 1/2 jaar geen klant van KPN zijn geweest