Skip to main content

Één van onze wifi versterkers geeft een minder wifi signaal af.

Ook al omgeruild met de locatie van 2e versterker, maar ook op die plek blijft het probleem bestaan.

Kunnen we evt. nog één plaatsen, en of kunnen we het apparaat bij de kpn omruilen voor een nieuwe ? 

Destijds hebben we de verstekers via de kpn ontvangen …..

 

Hallo @Beijers welk merk en type versterker heb je van KPN? De witte ronde, de zwarte ronde of iets anders?

Als de versterker nog geen 2 jaar oud is heb je nog garantie.

Heb je de versterker al eens een fabrieks-reset gegeven en daarna weer aangesloten volgens de handleiding als nieuw uit de doos?

 


de zwart …  ja alles al geprobeerd 


Er bestaan miljarden zwarte Wifi versterkers het helpt om iets meer info te geven en ook wat voor modem je gebruikt (en niet alleen de kleur)

En misschien is er andere electronica in de huis wat storingen geeft, of afstanden te groot met teveel obstakels. 


de zwart vierkante kpn experia wifi versterkers …….  ;)


Alles wat een signaal uitzend buitenshuis en binnenshuis kan het wifi signaal en kwaliteit verstoren dus wees er zeker van dat er niks in huis is wat dat zou kunnen veroorzaken zodat dat uitgesloten kan worden. 


zoals ik al schreef heb ik het kastje ook al op een andere plek gezet ,,,,,


de zwart vierkante kpn experia wifi versterkers …….  ;)

Dan heb je deze dus:

Experia wifi
 

Heeft deze de nieuwste update? Zie onderstaande link:

Experia Wifi: Update naar v1.00.41 | KPN Community

Zorg er voor dat de versterker de laatste update heeft.

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Als het een Experia V10 is behoorty de wifi op de modem uit te staan en heb je alléén wifi van de versterkers.


Hoi @Beijers en welkom hier op ons forum :)

 

de zwart vierkante kpn experia wifi versterkers …….  ;)

Dan heb je deze dus:

Experia wifi
 

Heeft deze de nieuwste update? Zie onderstaande link:

Experia Wifi: Update naar v1.00.41 | KPN Community

Zorg er voor dat de versterker de laatste update heeft.

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

Als het een Experia V10 is behoorty de wifi op de modem uit te staan en heb je alléén wifi van de versterkers.

Hier ben ik ook even benieuwd naar, het is van belang dat de Experia Wifi is voorzien van de nieuwste update.