Skip to main content

hallo in april bestelde ik een wifi versterker voor 123 euro. Deze versterker is gestuurd, maar ik kreeg deze niet werkend. Kortom teruggestuurd.  Naar een antwoordnummer in alphen aan de rijn.

Ik ben geen mail gehad van de ontvangst. Wel is er meteen 123 euro afgeschreven. Ik heb dus geen versterker. graag hoor ik of ik nog iets terugkrijg van dit bedrag.

mvrg groet. ps verzendbewijs heb ik.

Rednas.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

 

Je hebt het over 2 versterkers denk @rednas Roes à €61,50 per stuk en werken beide niet???


Hoi @rednas Roes , hoe heb je die wifi-versterker(s) gekocht?

Was dat via de KPN webshop apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/ ?

Daarvoor geldt de volgende terugstuur regeling:

Je hebt 14 kalenderdagen om de bestelling te annuleren en de spullen kosteloos te retourneren.

Terugsturen?

Volg de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit.
Je hebt je bestelnummer nodig.

Kom je er niet uit?
Bel dan het nummer wat in de brief of mail staat.

bron: Apparatuur terugsturen | KPN.com

 

Antwoordnummer 10119 in Alphen aan den Rijn is bedoeld voor terugsturen van apparatuur die door KPN in huur of bruikleen is verstrekt.


Dank ik ga morgen bellen met kpn!


Hi @rednas Roes,

Als je nog niet een bevestiging vanuit ons hebt ontvangen én nog niet een vergoeding gehad hebt van het aanschafbedrag, dan heb ik toch het vermoeden dat hier iets niet helemaal goed mee gaat.

Uiteraard hoop ik dat je hier inmiddels al mee verder geholpen bent door de telefonische klantenservice, mocht dat nog niet het geval zijn dan wil ik je aanraden om hier een klacht voor in te dienen, zodat onze klachtenafdeling de situatie goed kan bekijken en je hier verder mee kan helpen. Het is mogelijk om bijlagen mee te sturen, dus je kunt een foto van je verzendbewijs delen zodat de collega's van de klachtenafdeling direct alle benodigde informatie hebben om dit goed te kunnen onderzoeken!


Prima zal ik doen!


Reageer