Skip to main content

Heeft jaren probleemloos gewerkt - met Experia V10. Alles al gereset - stekkers eruit en weer erin - proberen met wps-knopjes te koppelen maar bij de wifi versterker blijft het wps lampje roze. 

Versterker gereset en met netwerkkabel aan  laptop, via verkenner Wizard opnieuw geconfigureerd. Dat gaat goed. 

Maar is helaas niet de oplossing, nog steeds een roze lampje. Aangezien de wachttijd bij klantenservice telefonisch 15min. is (à 1.10 pm!) hoop ik via deze weg de oplossing te vinden.

Groetjes,  Bionda

Het telefoonnummer van KPN is 0800-0402. En dat is gratis.

Welke versterker heeft u? Wit of zwart? Rond of vierkant?


Dankje voor het nummer Nick! 

We hebben een witte  vierkante.


Goedemorgen @BigToe en welkom hier op ons forum :)

Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice inzake deze kwestie? Als je nog een witte vierkante versterker hebt dan vermoed ik dat het om een exemplaar van het merk 'Arcadyan' gaat en dit is inmiddels wel verouderde apparatuur. Het kan best zijn dat deze aan vervanging toe is. Mocht dat het geval zijn, dan kan ik je aanraden om eens met de wifi manager aan de slag te gaan. Via deze tool kun je zogenaamde Super wifi punten aanschaffen met een mooie korting. Laat je ons weten of je hier nog wat aan hebt gehad?


Hoi @BigToe, heb je nog iets gehad aan de informatie die hier is gedeeld? 


Bleek toch een kwestie te zijnvan alle stekkertjes eruit en weer erin


Bleek toch een kwestie te zijnvan alle stekkertjes eruit en weer erin

Fijn om te horen en ook bedankt dat je dit nog even via deze weg hebt laten weten @BigToe!