Skip to main content

s,nachts gaat de wifi versterker op storing en branden de lampjes rood op allebei de versterkers.

na dat ik de stroom eraf gehaald heb en weer eropzet brand het groene lampje weer

ik heb een experiabox V9

 

Welkom op het forum @janber. Dat beide Wifi versterkers 's nachts hetzelfde doen is erg typisch inderdaad! Welk type versterkers heb je, zijn dat Experia Wfii's, Superwifi's of SuperWifi 2's?

Als het een van die 3 is zal de Wifi van de Experia Box V9 zelf uitgezet zijn, die staat dan buiten spel. Hoe zijn beide versterkers aangesloten op de V9? En zijn er in totaal 2 versterkers of speelt het op 2 van een groter aandeel?


hoi Jasper,

 

ik heb super wifi.

 

ik heb 1 super wifi met kabel aan de experia box bevestigd, bij deze blijft het lampje groen.

dan heb ik nog 2 losse superwifi staan in huis en bij deze 2 brnaden de lampjes elke nacht rood.

als ik de superwifi die los staat even van de stroom haal doen ze het weer gewoon en krijg ik een groen lampje.


Hoe ver staan deze Wifi-punten bij elkaar vandaan? Het lijkt erop dat ze de verbinding met elkaar verliezen. Wat gebeurt er als je een van de losse SuperWiifi's met de kabel aansluit en die met de kabel was ergens anders. Gaat het dan met het punt mee of  blijft het op dezelfde locatie, met het andere SuperWifi-punt?


Kan het zijn, dat op de Experiabox of de Wifi-punten  de “Wifi-Schedule” staat ingeschakeld en de wifi wordt uitgeschakeld?


de wifi punten staan 5 en de andere 7 meter van de bekabelde af.

waar kan ik dat vinden , wifi-schedule?

wel raar dat ik heel de dag goede ontvangst heb en dat s'nachts de superwifi uitvalt

 


Onderstaande link geeft informatie over de Super-Wifi instellingen:

 


Dat het 's nachts gebeurt is erg opvallend inderdaad @janber, de suggestie die r_k doet klinkt daardoor logisch en het is iets wat je kunt nakijken. Hij was me zo te zien ook nét voor om de link naar het uitlegtopic over de SuperWifi te geven 😁 Lukt het daarmee om die instelling na te kijken en eventueel aan te passen?