Skip to main content

Ik heb 3 SuperWifi (wit) punten maar krijg deze niet gekoppeld aan de KPN Box 12. 

Resetten helpt niet en koppelen met de app evenmin. Ik heb mijn 10V modem 2 dagen geleden omgeruild en ben nu al meerdere keren niet geholpen door de helpdesk. Alle oplossingen die zij aandragen werken niet. 

Ook was aangegeven dat er geen problemen zouden zijn met de witte Superwifi en de modem.

Hoe kan dit worden opgelost? De wifi is nu zeer zwak en valt zo nu en dan ook uit. Ik heb een goede wifi verbinding nodig voor mijn werk.

Hoi @Jeroentje K

Ik ga met je meedenken! Al hoop ik dat het inmiddels is gelukt om de SuperWifi weer werkend te krijgen. De (witte) SuperWifi hoort gewoon te werken met de V12. 
Heb je de KPN Thuis app gebruikt tijdens het installeren en zijn de punten daar ook zichtbaar? 

Ik wil graag met je terug naar de basis, dus een nieuwe installatie starten. Hiervoor is het belangrijk om eerst de SuperWifi te resetten en daarna de installatie te beginnen. Ik hoor graag hoe het is gegaan. 


Ik heb alles gereset (meerdere keren), maar helaas na een dag springen de superwifi punten  iedere keer op geel. 


Bedoel je dan oranje? Je kan op onze website de uitleg zien bij de verschillende lampjes en de betekenis. Als de lampjes oranje worden, dan betekent het dat er geen goede verbinding is tussen de punten en/of met de Experia Box. Als je ze draadloos op elkaar hebt aangesloten kan je ze dan het beste iets dichter bij elkaar plaatsen. Heb je gekozen voor een bekabelde aansluiting, probeer dan eens een andere kabel.