Skip to main content

Ik gebruik mijn Wifi netwerk op een V10 met 2x  SuperWifi (wit) en 2x Wifi versterkers (zwart, bekabeld). Nu zijn alleen alle versterkers verdwenen uit de app. Alle lampjes branden gewoon constant groen en gezien de ontvangst werkt alles ook gewoon.

Ik heb de V10 en de versterkers herstart maar het blijft zo. Is er een (langdurige) oplossing?

 

Hoi @RonaldM01, welkom op ons forum! Het kan inderdaad soms gebeuren dat de wifipunten niet in de app staan en soms kan daar simpelweg even overheen gaan. Als alles verder werkt is het de moeite wellicht niet waard daar te veel moeite in te stoppen.
We hebben hier ook nog een handig topic over:

 


Hoi @Thomas, bedankt voor de bevestiging van het issue, maar jammer dat er geen oplossing voor is. Ik zie al dagen niets staan in de app en alleen een 'schone installatie' maakt alle Wifi versterkers weer zichtbaar. Het is alleen best wat werk om ongeveer iedere maand te herhalen. Het topic waar je naar verwijst vermeld trouwens niets over het probleem, of kijk ik verkeerd? 


De schone installatie uit dat topic is de oplossing die ik bedoelde inderdaad, maar als het daarmee niet blijvend oplost heb ik op het moment even geen andere oplossing.
Dit issue is ook bekend bij de ontwikkelaars en wordt naar gekeken. Inhoudelijk heb ik daar helaas nog niet echt iets over te melden.