Skip to main content

Hoi 

 

Ik heb getracht 2 super wifipunten aan te sluiten op box 12 procedure gevolgd zoals

aangegeven. Eerst bedraad aan router. Het werkt niet en vreemd genoeg heeft m'n wifi nu een andere naam en kan ik er ook niet meer op inloggen met normale wifi code noch ,et de codes van de super wifi punten. wat te doen om oude wifi terug te krjjgen en super wifi alsnog aan te sluiten.    Ik heb geen idee

oh ja de oude naam was KPN22A16 de naam die ik nu krijg is DS4WIFI 


Hoi @BertDoze, welkom op de community. Dat is raar, als je de SuperWifi aansluit zoals beschreven neemt die de naam van het Wifi netwerk over. Het netwerk van de Box 12 wordt daarbij niet gewijzigd. Als je de Box 12 een volledige reset geeft en daarna opnieuw opstart zal die de standaard instellingen terugnemen. Als je de SuperWifi punten ook reset en daarna opnieuw aansluit zullen die de juiste gegevens over moeten nemen. 


Hoi

Op een of andere msnier heeft ie toch een andere naam gekregen. Na reset box wijzigde dat niet. Inmiddels ben ik er wel uit. Via het hulpstsppenplan in de app was er gelegenheud de naam en wachtwoord netwerk aan te passen. Oude. naam en wachtwoord terug gezet en alles werkt weer inclusief de super wifi punten.

 

Gr

 

Bert.


Het is vreemd dat het zomaar een andere naam kreeg. Mogelijk is die daarbij aan onze kant ook opgeslagen waardoor die na de reset weer terugkwam. Gelukkig is het via dat stappenplan nu gelukt en heb je het weer functionerend.