Skip to main content

goede dag,

mij 2 wifi versterkers doen zn werk niet. Eerste werden ze vervangen maar nu moet je ze betalen?!

Wel raar als vaste klant (ongeveer10 jaar) ben word je “afgescheept”met korting.. En een kennis van mij is nieuwe klant geworden en  kreeg  van alles   o.a. op dit moment een tv, versterkers,

Hoe krom is het???? Je moet de klanten toch behouden?

Ik zit echter te overwegen om toch met alles over te stappen……..

Als ze het niet doen, hoeven ze niet gelijk kapot te zijn. Meestal is het softwarematig, en dus op te lossen zonder ze te vervangen.

Welke versterkers gaat het om?

Experiawifi’s werden ooit weggegeven als je wifisnelheid onder de 30mb kwam. Dat weggeven gebeurt niet meer.

Superwifi’s koop je, huur je, of als je nieuwe klant word, kun je er 2 krijgen.

Zijn ze echt stuk, heb je 2 jaar garantie om ze kosteloos om te wisselen.

Zijn ze echt stuk en huur je ze, worden ze uiteraard kosteloos vervangen. 

Dat je als nieuwe klant spullen gratis krijgt gebeurt overal, bij Ziggo ook. Dat is om je binnen te halen. Als bestaande klant, krijg je bij Ziggo ook geen gratis tv's. Gratis spullen weggeven om je "klanten te behouden" is natuurlijk geen beginnen aan.

Kijk eerst eens wat er met die versterkers aan de hand is. Reset ze volledig en stel ze dan rustig weer opnieuw in.

Dan maar gelijk overstappen ​@CS lagerweij. Geen woorden, maar daden! 

Niks is gratis in het leven! U zal dus moeten betalen of overstappen.

Goedenavond ​@CS lagerweij, bedankt voor je bericht en welkom op de KPN Community.

Als ze het niet doen, hoeven ze niet gelijk kapot te zijn. Meestal is het softwarematig, en dus op te lossen zonder ze te vervangen.

Welke versterkers gaat het om?

Experiawifi’s werden ooit weggegeven als je wifisnelheid onder de 30mb kwam. Dat weggeven gebeurt niet meer.

Superwifi’s koop je, huur je, of als je nieuwe klant word, kun je er 2 krijgen.

Zijn ze echt stuk, heb je 2 jaar garantie om ze kosteloos om te wisselen.

Zijn ze echt stuk en huur je ze, worden ze uiteraard kosteloos vervangen. 

Dat je als nieuwe klant spullen gratis krijgt gebeurt overal, bij Ziggo ook. Dat is om je binnen te halen. Als bestaande klant, krijg je bij Ziggo ook geen gratis tv's. Gratis spullen weggeven om je "klanten te behouden" is natuurlijk geen beginnen aan.

Kijk eerst eens wat er met die versterkers aan de hand is. Reset ze volledig en stel ze dan rustig weer opnieuw in.

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. En ook ik ben in eerste instantie vooral benieuwd om welk type wifi versterkers het hier precies gaat! Als je dat kunt laten weten kunnen we vanuit daar verder met je mee denken!

Reageer