Skip to main content

Met TV/INTERNET en 3 mobiele abonnementen zit ik er erg aan te twijfelen om op te stappen bij KPN. Als nieuwe klant krijg je mooie cadeautjes en presentjes. Maar aan het behoud van bestaande klanten wordt helaas niet gedacht. Ik heb al jaren slechte WIFI in huis, maar betaal ruim €200 PER MAAND met alles wat ik van KPN afneem. Waarom krijgen wij als vaste klanten de SUPERWIFI of WIFIVERSTERKERS niet aangeboden? Waarom zou ik je als vaste klant, met al enige tijd klachten op internet gebied moeten kopen voor €199 ? Vervanging van de verouderde Xperia box of tv-zender kan ook alleen tegen betaling. Maar wel laten jullie alles uit de kast komen voor het lokken van nieuwe klanten. Graag geen aandacht voor BESTAANDE klanten.

Hoi @Chanty_1981 ,

Welk experia box heb je?En welke tv ontvanger?

300 euro lijkt me veel te veel,Welk abonnement heb je?

Superwifi kan voor de zeer aantrekkelijke prijs van 29,50 per stuk gekocht worden via de wifimanager.


Volgens mij de V8. Het bedrag per maand is TV/INTERNET thuis en 3 mobiele abonnementen van mij en mijn zoons. Als ik beneden Netflix kijk, mijn jongste zoon op zijn telefoon zit en mijn oudste zoon op de PlayStation speelt loopt alles vast. Zo vaak gebeld en alles laten testen, maar het is gewoon drama. Vanwege de telefoonabonnementen die niet op dezelfde termijnen verstrijken, ben ik als ‘trouwe’ klant blijven hangen. Ook het onderling gratis bellen binnen ons gezin is hierin opgenomen uiteraard. Maar de ergernissen worden steeds erger.

 

Ik begrijp dat dit gekocht kan worden. Maar als nieuwe klant krijg je zoveel aangeboden op dit moment. Maar wij als vaste klanten moeten extra betalen om optimaal gebruik te maken van goedlopende internet. Van ellende staat de PlayStation (op zolder) al op de lijn zelf aangesloten. Maar dan nog kan ik beneden slechte tv.


Tv zender Arris, maar van 8 jaar oud en de internetkabel met plakband vast is gezet, omdat deze kapot is


Dan zou ik inderdaad de wifi manager maar eens goed doorlopen. 

Kan nog wel eens iets "verassends"  uitkomen. 

Of je gaat inderdaad hoppen, kijken of het bij een andere provider beter is, we leven tenslotte in een vrij land. Succes met je keuze!


Wat ik zou doen:

Vervang de internetkabel van de arris.

geef de arris een reset

Vervang de V8 voor een nieuwere via de wifimanager.

Als het na een nieuw modem nog niet goed werkt kan je altijd daarna nog wifiversterkers kopen voor 30 euro per stuk.


Dag @Chanty_1981 Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je je verhaal hier doet. Ik zie dat je al de nodige reacties van de leen van onze community hebt gehad en ik hoop dat je uit de voeten kunt met de tips. 

Ik wil nog even kort ingaan op je opmerkingen, want volgens mij spelen er twee zaken. Als eerste: we kunnen nieuwe klanten een welkomstaanbieding doen, zoals verreweg de meeste providers doen. Dat betekent dat mensen kunnen kiezen uit een eenmalige korting of iets anders, zoals bijvoorbeeld een setje SuperWifi's. Je zult ongetwijfeld zelf ooit ook zo'n aanbieding hebben gekregen. Je zult ook begrijpen dat het niet rendabel is om altijd en overal korting te geven. We doen echter wel heel veel voor onze klanten: door het combineren van diverse producten kom je in aanmerking voor korting en de genoemde SuperWifi's kun je mogelijk tegen een sterk gereduceerde prijs aanschaffen. Dat kun je controleren via onze wifi manager, een online tool die je helpt je wifi te optimaliseren. 

Als tweede noem je problemen met je verbinding. Daar zijn hier al enkele goede tips voor gegeven. Als het gaat om wifi, is de wifi manager een hele goede om uit te proberen. Lees ook zeker ons topic over wifi goed door. Verder heb je het over ‘betalen om tv-ontvangers en Experia Boxen te vervangen'. Die begrijp ik niet helemaal. Je hebt deze apparatuur van ons in bruikleen en als er iets aantoonbaar defect is dan wordt het uiteraard vervangen. Sterk verouderde apparatuur wordt ook omgeruild. Je hoeft daar niet voor te betalen.