Hallo
Mooi overzicht, maar het vertelt ons verder niets. Heb je de boel wel goed gekoppeld? Glas of koper,? Alles restten, ook glaskastje als je die hebt. Vraag de klantenservice om de lijn uit te meten, misschien te veel demping? Het beste is dus om te bellen, kpn moet fouten uitsluiten en jij moet op de juiste manier aansluiten. Dat hier iets niet klopt is aannemelijk.
By the way je kunt niet in elke kamer dezelfde snelheid krijgen, of je moet een stuk of 7 sw punten aansluiten.
Hallo JanD
Nee mijn 2 v
KPN versterker zijn niet bekabeld aangesloten alleen stroom . op mijn versterkers branden wel een paars lampje.
ik heb Glasvezel mijn PC Boven kamer 1 is wel bekabeld
en naast de deur van kamer 1 hangt dan 1 KPN versterker en aan stroom
m.v.g.
mijn PC Boven kamer 1 is wel bekabeld
en naast de deur van kamer 1 hangt dan 1 KPN versterker en aan stroom
Dan moet het haast toch wel mogelijk zijn om hem bekabeld aan te sluiten? Dat is veel beter.
ik heb nu 1 versterker bij de meterkast bekabeld. daar brand nu een groen lampje
de 2e boven is niet bekabeld daar brand een paars lampje .
PS kan ik op de kabel die van beneden komt naar mijn PC een splitter opzetten van 1 naar 2 aansluitingen ??
Bij voorbaat dank voor de info
ik heb nu 1 versterker bij de meterkast bekabeld. daar brand nu een groen lampje
de 2e boven is niet bekabeld daar brand een paars lampje .
PS kan ik op de kabel die van beneden komt naar mijn PC een splitter opzetten van 1 naar 2 aansluitingen ??
Bij voorbaat dank voor de info
Hallo
Probleem is opgelost.
na een belletje met service . ben ik geholpen met installeren van mijn 2 versterkers.
vanmorgen vroeg gebeld anders kom je er niet door heen
allen bedank voor het mee denken
m.v.g. Tjima
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.