Skip to main content
net superwifi2 aangesloten zie resultaat .mijn testen, hoezo  zoveel verschillen 
 

 

Hallo @tjima zijn de KPN-versterkers wèl bekabeld aangesloten op je modem of in cascade?

 

 


Mooi overzicht, maar het vertelt ons verder niets.  Heb je de boel wel goed gekoppeld? Glas of koper,? Alles restten, ook glaskastje als je die hebt. Vraag de klantenservice om de lijn uit te meten,  misschien te veel demping? Het beste is dus om te bellen, kpn moet fouten uitsluiten en jij moet op de juiste manier aansluiten. Dat hier iets niet klopt is aannemelijk. 


By the way je kunt niet in elke kamer dezelfde snelheid krijgen, of je moet een stuk of 7 sw punten aansluiten. 


Hallo JanD

Nee mijn  2 v

KPN versterker zijn  niet bekabeld aangesloten  alleen stroom . op mijn versterkers  branden wel een paars lampje.

ik heb Glasvezel  mijn PC  Boven kamer 1 is wel bekabeld  

en naast de  deur van kamer 1 hangt dan 1 KPN versterker en aan stroom 

 

m.v.g. 


mijn PC  Boven kamer 1 is wel bekabeld  

en naast de  deur van kamer 1 hangt dan 1 KPN versterker en aan stroom 

Dan moet het haast toch wel mogelijk zijn om hem bekabeld aan te sluiten? Dat is veel beter.


ik heb nu  1 versterker bij de meterkast  bekabeld. daar brand nu een groen lampje 

de 2e boven is niet bekabeld  daar brand een  paars lampje .

 

PS  kan ik  op de kabel  die van beneden komt naar mijn PC  een splitter opzetten  van 1 naar 2 aansluitingen ??

 

Bij voorbaat dank voor de info 

 

 


ik heb nu  1 versterker bij de meterkast  bekabeld. daar brand nu een groen lampje 

de 2e boven is niet bekabeld  daar brand een  paars lampje .

 

PS  kan ik  op de kabel  die van beneden komt naar mijn PC  een splitter opzetten  van 1 naar 2 aansluitingen ??

 

Bij voorbaat dank voor de info 

 

 

Hallo @tjima geen splitter, wel een switch, zie onderstaand voorbeeld:

Switch – Netgear GS105E


Probleem is opgelost.

na een belletje met service . ben ik geholpen met  installeren van mijn 2 versterkers.

vanmorgen vroeg gebeld  anders kom je er niet door heen 

allen bedank  voor het mee denken 

m.v.g.  Tjima