Skip to main content

Ik heb een V10 modem met twee zwarte ronde wifiversterkers. Maar ik heb het probleem dat sonos arc geen AirPlay weergeeft. 
 

met sonos contact gehad en die geven aan dat de oorzaak ligt bij de wifiversterkers. Daardoor is de wifi van de router v10 uitgezet en is het een ander netwerk geworden waardoor het probleem ontstaat?? . Bij sonos hebben ze een meting gedaan op afstand en de AirPlay chip werkt normaal.

hebben meer mensen problemen met AirPlay terwijl ze wifiversterkers hebben? 
 

sonos geeft namelijk aan dat ze geen wifiversterkers ondersteunen ! 

 

 

Hoi @MrRich , mijn Sonos heeft ook weleens problemen gehad met wifiversterkers. Uiteindelijk heb ik hem gereset en opnieuw aangemeld. Daarna ging het goed. Heb je dat al eens geprobeerd?


Hoi @MrRich , mijn Sonos heeft ook weleens problemen gehad met wifiversterkers. Uiteindelijk heb ik hem gereset en opnieuw aangemeld. Daarna ging het goed. Heb je dat al eens geprobeerd?

Ja alles al geprobeerd maar sonos ondersteund dus geen wifipunten van kpn en daardoor kunnen er problemen ontstaan. Het netwerk van de versterkers zijn toch net iets anders en in de router wordt automatisch door de versterkers het wifi uitgezet. 


Hoi @MrRich, wat jammer dat de tip hierboven niet heeft geholpen. Ik zou verwachten dat als je met het wifi netwerk van de versterkers verbinding maakt en de Sonos geen herinnering meer heeft aan het V10 netwerk, dat dit zou moeten lukken. Doordat de versterkers verder niet door Sonos worden ondersteund, is het dus wel bij hun bekend dat hier een probleem kan ontstaan. Mogelijk heeft een andere gebruiker nog tips wat je kan proberen om toch een werkende verbinding te krijgen.