Skip to main content

Wireless lampje op V10 gaat niet uit na plaatsen wifiversterker experia. Lampjes op experia versterker branden alle 3.

Klantenservice is onbereikbaar via loop word je voortdurend afgewimpeld. 

 

 

Dan hou je het wifi knopje een sec of 15 ingedrukt. Gaat hij vanzelf uit.

 

 


Dank Dennis. 

Voordat ik dit doe nog even het volgende. Ik heb de tweede versterker ook aangesloten. Daar branden nu alle 3 lampjes op. Echter op de eerste versterker, nabij de modem, branden alleen de 2 meest linkse. Lijkt mij niet juist toch?


Dank Dennis. 

Voordat ik dit doe nog even het volgende. Ik heb de tweede versterker ook aangesloten. Daar branden nu alle 3 lampjes op. Echter op de eerste versterker, nabij de modem, branden alleen de 2 meest linkse. Lijkt mij niet juist toch?

Dat kan. Meest rechtse lampje geeft aan of er minimaal 1 wifi apparaat is aangemeld. Blijkbaar heeft de ene wel apparaten verbonden en de andere niet. 

Anders wisselt u ze even van positie om te controleren of het lampje wel kan werken om het zeker te weten.


Dank Dennis. 

Voordat ik dit doe nog even het volgende. Ik heb de tweede versterker ook aangesloten. Daar branden nu alle 3 lampjes op. Echter op de eerste versterker, nabij de modem, branden alleen de 2 meest linkse. Lijkt mij niet juist toch?

 

Jawel. Het rechtse lampje betekent dat een apparaat via wifi mee verbonden is. Kan soms even duren voordat hij overschakelt. Of hij vind het signaal sterk genoeg om je telefoon met de andere Experiawifi verbonden te houden. Niks spannends dus. Druk die wifi maar uit. Als er iets mis gaat kan die altijd weer aan, op dezelfde manier.