Skip to main content

Mijn superwifi werkt ineens niet meer. Twee van de drie verstoren het hele netwerk als ik ze bekabeld aansluit. Zelfs de bekabelde internet en dus ook tv doet het dan niet meer.

Reset en van alles gedaan. Niks helpt. Van armie 1 superwifi afgekoppeld, omdat die alleen maar rood licht nog geeft. Een ander via de wifi verbonden en geeft oranje. 

Hoe krijg ik het weer goed? De wifi is niet best nu

Ik heb witte suoerwifipunen en n  zwarte box 12

Hi @Emma1001! Hoe heb je de SuperWifi aangeschaft? En hoe lang is dit geleden?

Als het korter dan 2 jaar geleden is, ga dan langs een KPN winkel in de buurt. Die kunnen het proces in gang zetten om de SuperWifi om te ruilen. 

Kijk voor meer informatie over garantie en retouren op deze pagina.


Ze zijn 3 jaar oud denk ik maar 1 van de punten is geheel nieuw en ongebruikt. Deze geeft aan ‘niet geïnstalleerd’. 

De ander geeft oranje dus niet optimaal zonder internet kabel, met de kabel gaat ie snel groen knipperen. Ik heb niet de indruk dat dit aan het apparaat ligt, maar eerder aan de verbinding met de box 12, maar goed ik ben geen monteur, maar vind het wel vreemd dat het ineens zo is.

Een andere kabel helpt ook niet om de punten weer werkend te krijgen. 

Is het dan zo dat zulke dure apparaten maar zo kort mee gaan?  Dat vind ik toch vrij kostbaar dan...


@Emma1001 zou je voor de zekerheid in dat geval toch eens de stappen voor een schone installatie van de SuperWifi willen volgen? Ik hoor graag of dat verbetering geeft. Er zijn nog een paar andere oorzaken. Deze stappen sluiten daarvan de meesten uit. 


Ah, dank, ga ik een dezer dagen proberen en dan laat ik het weten!