Skip to main content

Goedemorgen,

Vanmorgen is er een monteur langs geweest om mijn glasvezel weer werkend te krijgen. Dit is gelukt, ik heb ook een nieuwe modem gekregen en heb hierbij een superwifi 2 erbij genomen. Echter als ik deze ergens in huis plaats doet hij het niet. Zelf niet als ik de kabel loskoppel van de modem. Dan krijg ik een rode lamp te zien. Ik heb alles al geprobeerd. Maar niets werkt. Hij heeft de hele ochtend met een kabel aan het modem gezeten.

Hoi @Neles86, de SuperWifi hoort ook draadloos te werken. Is dat rode lampje op een specifieke plek, of op meerdere/alle plekken in huis? Soms kan het zijn dat de locatie geen goed bereik heeft, waardoor het apparaat er op die plek niet mee overweg kan. 

In onze Kennisbank hebben we een artikel specifiek voor het rode lampje: 

En ook een artikel over de installatie en gebruik ervan: 

 

Met de stappen die in beiden worden genoemd kan je een eind komen denk ik. Je zegt dat je 'alles’ hebt geprobeerd, maar ik weet niet wat die alles is. Ik zie niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt.


Hi Jasper,

Op meerdere plekken in huis deed hij het niet (1ste verdieping) ik heb hem nu op een plek staan dat hij het goed. Ik heb de superwifi een keer gerest. Nadat ik dit gedaan heb, en de proceduren in de app heb bewandeld deed hij het eindelijk. Bedankt alvast voor de moeite 😀🙌🏻


Het ging niet van harte dus, maar gelukkig heb je de SuperWifi daarna wel aan de praat gekregen. Ik hoop dat die op deze plek ook een goed signaal geeft voor een goede dekking.


Het ging niet van harte dus, maar gelukkig heb je de SuperWifi daarna wel aan de praat gekregen. Ik hoop dat die op deze plek ook een goed signaal geeft voor een goede dekking.

Goed werk heeft tijd nodig zeggen ze wel eens 😉 Bedankt voor je hulp iig Jasper.