Skip to main content

Ben ook op zoek naar adapter WB-18R12FG voor Wifi versterker. Is het mogelijk om deze nog na te sturen?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt origineel topic]

Hoi @AvdBB, welkom bij ons op het forum. Voor welk type Wifi versterker ben je precies op zoek, gaat dat over een SuperWifi?

Ik zie dat je gegevens op je forumprofiel hebt ingevuld. Met het klantnummer kom ik geen actief abonnement tegen en met de postcode en huisnummer zie ik een andere naam staan dan je hebt ingevuld. Zou je de gegevens voor de zekerheid kunnen nakijken en een seintje geven als je ze aangepast hebt?

Mocht je het makkelijker vinden om telefonisch contact met ons te hebben kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Hoi Jasper,  Bedankt voor je reactie. Heb mijn forumprofiel nagekeken en aangepast. Klantnummer is waarschijnlijk oud internet abonnement, heb nu juiste ingevuld. En verschil in achternaam komt door tel. abonnement op mijn eigen achternaam en internet + TV abonnement op onze familie achternaam. Hoop dat het nu goed staat.

Ik ben op zoek naar een adapter voor onze SuperWifi versterker.  Model no adapter: WB-18R12FG. Heb gebeld afgelopen maandag, en ben doorgestuurd naar electronica zaak. Daar heb ik een universele adapter gekocht, maar die past niet in de SuperWifi versterker. Toen ik op modelnummer ging zoeken kwam ik dit forumbericht tegen, hoop daarom via deze weg nog aan de adapter te komen. 


Dank je @AvdBB. Ik heb een nieuwe adapter voor je opgestuurd. Deze zal binnen enkele dagen bij jou thuis worden bezorgd. Laat je het weten als je deze ontvangen hebt?


Hoi @Jasper, Heb de adapter ontvangen, bedankt! Zijn er nog kosten aan verbonden? 


Hallo @AvdBB als deze gefactureerd gaat worden zie je dat vanzelf op je eerstvolgende thuis-factuur.

 


Hier zitten natuurlijk geen extra kosten aan verbonden @JanD en @AvdBB , anders had Jasper dat wel aangegeven voor het opsturen.


Graag gedaan @AvdBB 🙂 Daar zijn geen kosten aan verbonden, dit valt onder garantie.


Hier zitten natuurlijk geen extra kosten aan verbonden @JanD en @AvdBB , anders had Jasper dat wel aangegeven voor het opsturen.

Dat weet je dus niet @martijn197108 , want de versterker met bijbehorende voeding zijn geen bruikleenproducten, maar voor eigen rekening.

Alleen als de voeding binnen de garantietermijn stuk gaat, zal deze onder garantie vervangen worden.

 


Dat weet je dus niet @martijn197108 , want de versterker met bijbehorende voeding zijn geen bruikleenproducten, maar voor eigen rekening.

Alleen als de voeding binnen de garantietermijn stuk gaat, zal deze onder garantie vervangen worden.

 

Ik heb eerder meegemaakt dat er een adapter opgestuurd werd, en nog nooit werden kosten werden berekend hoor @JanD .

Volgens mij kan zo'n adapter niet eens op kosten worden opgestuurd.


Hoe zijn we van een (lichte) stroomadapter van de SuperWifi bij iets van 1000000 kilo terecht gekomen? 😲 Ik haal even een paar reacties weg zodat het overzichtelijk blijft. Mocht iemand dit topic in de toekomst vinden is het voor diegene ook meer behulpzaam en beter te volgen 🙂