Skip to main content

Hallo heb een WiFi versterker van kpn aangeschaft . Deze geïnstalleerd en functioneert naar volle tevredenheid. Overal nu voldoende dekking tuin en huis. Er doet zich nu alleen een probleem voor met de vaste internetaansluiting inzake de pc van mijn zoon . heeft geen verbinding meer doordat alles nu via de nieuwe WiFi verstekerker loopt en niet meer via de modem . Wie weet een oplossing ? gr martin 

... doordat alles nu via de nieuwe WiFi verstekerker loopt en niet meer via de modem

Wat bedoelt u hier mee? Hoe was het aangesloten en hoe is het nu aangesloten? 


Wellicht even een switch ertussen plaatsen en de pc weer bedraad aansluiten

Op de kpn shop staat de geschikte switch, dus niet zomaar eentje kopen.


Hoi @Metal martin, het is niet handig dat de pc van jouw zoon nu geen verbinding meer maakt inderdaad! Net als Nick ben ik ook benieuwd hoe zijn pc aangesloten was en hoe die nu aangesloten is. Ook ben ik benieuwd of de SuperWIfi bekabeld of draadloos is verbonden met het modem. Kan het bijvoorbeeld zijn dat die met een kabel is aangesloten maar dat die kabel eerst van de pc van jouw zoon was? 

Hoe meer je ons kunt vertellen over hoe de aansluiting is hoe makkelijker we met je mee kunnen denken. Het is nu vooral gissen voor ons.