Skip to main content

Mijn zoon ontvangt op zijn mobiele nr. sms berichten van KPN over bestellingen (super wifipunten).

Kan er misbruik zijn gemaakt van zijn 06 nr?

 

Hoi, goed dat je het forum hebt gevonden.

Meest waarschijnlijke is heel onschuldig. Dat degene die de bestelling plaatste een cijfer mbt zijn telefoonnummer verkeerd heeft getypt bij de bestelling. En het nu dan echt toevallig jouw zoons nummer is.


Even de klantenservice bellen en vragen of er een orderbevestiging bestaat op jullie naam? Als dat zo is dan annuleren, tenzij je ze graag wilt hebben😉.  Bij de klantenservice kunnen ze ook kijken of er een gespreksnotitie is gemaakt van de bestelling. Wel belangrijk om alles even te laten controleren.  Succes


Klantenservice bellen is tot nu toe geen succes. Te lange wachttijden. En vooral te duur. Ik wil niet 15 min. wachten met dit tarief. Is klantenservice niet via chat beschikbaar?


Klantenservice bellen is tot nu toe geen succes. Te lange wachttijden. En vooral te duur. Ik wil niet 15 min. wachten met dit tarief. Is klantenservice niet via chat beschikbaar?

Hallo @Ronald Maathuis ik weet niet hoe jij er bij komt dat de klantenservice bellen te duur is.

De klantenservice bellen is gratis via het enigste goede nummer: 0800 0402.

Klantenservice is ook via Twitter en Facebook bereikbaar.

 

 


Klantenservice kent soms wachttijden, maar is niet duur. Dan bel je een verkeerd nummer.
Het nummer 0800-0402 is helemaal gratis. Er is sinds 1 juli 2022 geen chat meer aanwezig.


Bedankt voor het juiste nummer! Ik belde inderdaad met een ander nr:

09060**********

 

Dit nr vind je nl. als je op KPN googled.


Nooit dat soort nummers bellen, daar word je niet blij van.🙁