Skip to main content

Hoi, gebruik hier een V12 modem en heb drie zwarte experia versterkers, twee zwarte versterkers op de 1e verdieping en één zwarte versterker op zolder. 
 

Nou haal ik in Speedtests wel ongeveer 200mbps download en dat komt overeen met het pakket. Maar in de praktijk laden sites geregeld traag, in de huiskamer heb ik vaak niet volledig WiFi bereik op m’n telefoon, etc.

Het werkt dus vrij matig. Ik zit te kijken naar een mesh netwerk van tp-link (TP-Link Deco X50 Mesh Wifi 6). Zou dat de WiFi verbeteren, omdat het een mesh netwerk oplevert? Of maakt het weinig uit? (Ik las dat de zwarte experia versterkers van kpn ook een soort van mesh zijn, maar alleen in naam?)

Zijn de zwarte versterkers allemaal bekabeld aangesloten? 


O ja, goede vraag. Dat zijn ze inderdaad.


Zijn de zwarte versterkers allemaal bekabeld aangesloten? 

Natuurlijk toch, die zwarte Experia's  kunnen niet draadloos werken @Nick83 

 

 


Hallo @Gebruiker400 die zwarte versterkers, worden ook nog steeds ge-updated, net als de modem en gaan in de loop van dit jaar als mesh-eenheid werken.

KPN is bezig eerst de modems te updaten, dan de ronde wifiversterkers en daarna de zwarte vierkante Experia versterkers.

Hebben de versterkers wel de laatste software, iets in de trand van 10041?

Zie ook onderstaande link:

 


Hallo @Gebruiker400 die zwarte versterkers, worden ook nog steeds ge-updated, net als de modem en gaan in de loop van dit jaar als mesh-eenheid werken.

KPN is bezig eerst de modems te updaten, dan de ronde wifiversterkers en daarna de zwarte vierkante Experia versterkers.

Hebben de versterkers wel de laatste software, iets in de trand van 10041?

Zie ook onderstaande link:

 

Thanks! De software is up to date. Het wordt dus mogelijk beter zodra mesh ook hiervoor is uitgerold? Zou me zo’n 300 euro aan tp-link producten schelen.


Ja op al deze apparaten wordt de nieuwe KPN software uitgebracht.


Het wordt dus mogelijk beter zodra mesh ook hiervoor is uitgerold? 

Er word nieuwe software uitgerold. Maar deze zorgt niet voor meer functies dan dat die nu al heeft. 

U heeft het over "mesh". Wat is "mesh" volgens u? Wat is daar de definitie van?

"Mesh" is een heel vaag woord. Voor iedereen betekent het wat anders.